Våre tester <3

Her er mine tester fra 10-13 dpo. De blå testene er vanlig make sure og de rosa er make sure sine tidligtester. Skulle ønske de var hakket sterkere i dag altså, hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_7001.jpeg
    IMG_7001.jpeg
    269,8 KB · Visninger: 30
  • IMG_7002.jpeg
    IMG_7002.jpeg
    290 KB · Visninger: 30
Øverste er kl 22:30 8dpo, og nederste er 9dpo kl 04:30.
Kjente ett stikk på ettermiddagen 7 dpo, så tror kanskje det var da det festet seg?

IMG_0118.jpeg

Mine tester 13 og 14 dpo, nesten like sterke som i mitt vellykkede svangerskap, og ser sterkere ut enn de gangene jeg har mistet. Litt for spennende det her. Ikke store forskjellen fra i går til i dag. Synes dere det ser ok ut til å være 14 dpo?

Vedlegg

• IMG_7065.jpeg
    IMG_7065.jpeg
    154,9 KB · Visninger: 18
  • IMG_7068.jpeg
    IMG_7068.jpeg
    433,8 KB · Visninger: 18
Mine tester 13 og 14 dpo, nesten like sterke som i mitt vellykkede svangerskap, og ser sterkere ut enn de gangene jeg har mistet. Litt for spennende det her. Ikke store forskjellen fra i går til i dag. Synes dere det ser ok ut til å være 14 dpo?
Syns begge testene ser sterkere ut 14 dpo! :D
Så vil tippe det er en fin og forventet økning, spesielt når du har ditt tidligere svangerskap å sammenlikne med <3

Jeg er helt ny i dette men skal selv ta ny test i morgen for å se om det har steget igjen:happy:
Mine blir litt svakere etter di har tørket, men det er vell å forvente?

Takk <3

Jeg tror det er normalt, og uansett så er den ugyldig når den er tørket så det som betyr noe er hvordan streken ser ut innenfor tiden :)

Mannen ser ikke økning fra 14 til 15 dpo, jeg er usikker selv. Blir helt sprø av det her. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_7068.jpeg
    IMG_7068.jpeg
    433,8 KB · Visninger: 15
  • IMG_7091.jpeg
    IMG_7091.jpeg
    429,2 KB · Visninger: 15
Mannen ser ikke økning fra 14 til 15 dpo, jeg er usikker selv. Blir helt sprø av det her. Hva tenker dere?
Joo jeg ser absolutt en sterkere strek uten tvil, mest på den rosa testen da:DMen den var vell en sensitiv test i tillegg?
Blir selv gal av dette haha. Er sikkert best å sammenlikne farger på tester med 48 timer forskjell når hCG skal ha doblet seg. Man ser seg jo nesten blind på disse strekene:nailbiting:

Definitivt en økning!
Dette er min på 15dpo, synes den fortsatt er ganske svak, men det er jo fortsatt tidlig.
Synes streken din er ganske lik min (den blå som ikke er tidligtest).
Dette er fra sist jeg var gravid. Jeg tok fire ulike tester på samme urin for å se forskjell i fargestoff, og som du ser så er den du har brukt svakere enn make sure vanlig. Og så er det forskjell fra batch til batch også, så det er jo ikke så lett å sammenligne egentlig. Det viktigste er økningen og prøve å bevare psyken oppi det hele <3

Vedlegg

• IMG_7102.jpeg
    IMG_7102.jpeg
    184,1 KB · Visninger: 5
Back
Topp