Melder meg inn her jeg, er jo gravid (enn så lenge)! Får håpe jeg blir værende 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den så sterk og fin ut synes jeg! Sterkere enn min, og jeg er også 13 dpo i dag13dpo, er så spent på om det holder!!Vis vedlegget 482233
Synes de ser veldig fine ut jegHer er mine tester fra 10-13 dpo. De blå testene er vanlig make sure og de rosa er make sure sine tidligtester. Skulle ønske de var hakket sterkere i dag altså, hva tenker dere?

Disse strekene ser jeg uten tvil! Også så tidlig da <3Øverste er kl 22:30 8dpo, og nederste er 9dpo kl 04:30.
Kjente ett stikk på ettermiddagen 7 dpo, så tror kanskje det var da det festet seg?
Vis vedlegget 482245
Jaa, er enda i sjokk. Men holder pusten til forventet mens dag den 29/04. Jeg blir garantert å svi av en del tester fremoverDisse strekene ser jeg uten tvil! Også så tidlig da <3

Syns begge testene ser sterkere ut 14 dpo!Mine tester 13 og 14 dpo, nesten like sterke som i mitt vellykkede svangerskap, og ser sterkere ut enn de gangene jeg har mistet. Litt for spennende det her. Ikke store forskjellen fra i går til i dag. Synes dere det ser ok ut til å være 14 dpo?

Joo jeg ser absolutt en sterkere strek uten tvil, mest på den rosa testen daMannen ser ikke økning fra 14 til 15 dpo, jeg er usikker selv. Blir helt sprø av det her. Hva tenker dere?

Jeg ser også tydelig forskjell! Så sterke strekerMannen ser ikke økning fra 14 til 15 dpo, jeg er usikker selv. Blir helt sprø av det her. Hva tenker dere?