Våre tester <3

Glemte å legge ved;

Eneste er at jeg føler alle andre her har sterkere test på 14 dpo:sorry: Begynner å bli så bekymret. Ser at det øker for hver dag, og vet alle er forskjellige.. men klarer ikke å la vær å bli motløs

IMG_0178.jpeg

Teststrimler viser de tre siste dagene (øverste i dag). Etter jeg kom hjem fra jobb hvor jeg har følt meg litt uggen, så klarte jeg ikke å vente med å ta clearblue sin digitale, og den viser heldigvis positivt! Er ca 12 dpo i dag og litt redd det kan skje noe da teststrimlene fortsatt er veldig svake, men jeg har håpet!
Gratulerer <3 som en annen sa her, de testene du har brukt er ikke så bra. Hvis du blir usikker ville jeg kjøpt make sure (gul pakke) på Kiwi, Coop extra, farmasiet.no eller meny :)

Glemte å legge ved;

Eneste er at jeg føler alle andre her har sterkere test på 14 dpo:sorry: Begynner å bli så bekymret. Ser at det øker for hver dag, og vet alle er forskjellige.. men klarer ikke å la vær å bli motløs

Vis vedlegget 482458
Gratulerer! Det er en tydelig og fin strek for 14 DPO :love7 Kanskje du kan bestille time til måling av HCG hvis du er urolig?
Jeg har booket time for måling av HCG mandag og onsdag neste uke, da vil jeg være 16 og 18 DPO.

Hei!
I dag er jeg 17dpo Fikk 2-3 på clearblue 15dpo.
Mine babyplan tidlig tester fra 15,16 og 17 dpo ser helt like ut. Er det et dårlig tegn?

Vedlegg

• IMG_3102.jpeg
    IMG_3102.jpeg
    577,3 KB · Visninger: 16
Back
Topp