Våre tester <3

Definitivt en økning!
Dette er min på 15dpo, synes den fortsatt er ganske svak, men det er jo fortsatt tidlig.
Prøv ett annet merke! Ser ut som apotek1 sine tidlig tester?
Skal aldri mer kjøpe di i alle fall, di ga halvparten så sterk strek som rfsu sin tidlig test på meg :oops:
Ei venninne fikk en gang knall positiv test med Apotek1 sine metode tester, uten at hun var gravid:nailbiting:

Prøv ett annet merke! Ser ut som apotek1 sine tidlig tester?
Skal aldri mer kjøpe di i alle fall, di ga halvparten så sterk strek som rfsu sin tidlig test på meg :oops:
Ei venninne fikk en gang knall positiv test med Apotek1 sine metode tester, uten at hun var gravid:nailbiting:
Er det sant?? Det er jo helt sykt! Jeg skal kjøpe en digital for å være sikker.

Åå så spennende!<3 Nesten like sterk som kontrollstreken jo.

Hvilken uke tenker du ordne legetime? Er så sykt usikker på hva man skal gjøre etter en positiv test haha
Ja, den var ganske mye sterkere da jeg testet kl 16:30 sammenliknet med i dag tidlig kl 06.

Jeg har erfart å miste i uke 7 (SA) og uke 9 (MA), med dårligere økning på tester enn nå da. Men derfor venter jeg med å bestille noe hos lege/jordmor til etter jeg har vært på privat ultralyd en gang i uke 7+noe. Når/hvis vi kan høre hjertelyd på ultralyd så kommer jeg til å kontakte helsestasjonen :)
Vet ikke hva som er vanlig da <3

Back
Topp