Våre tester <3

Fantastisk! De to strekene er jo nesten helt like nå!
Jeg fikk helt fnatt av de dumme metode-testene så kjøpte en vanlig clearblue i dag. Virker lovende
Jeg har ikke noe erfaring med de kryssene til Clearblue, men det ser jo veldig bra ut <3 har du vurdert å ta digital test?

Vet ikke om det bare er meg, men jeg får sterkere tester andre gang jeg tisser på morgenen enn første. Får også ofte sterkere hvis jeg tester etter jobb i 16-17 tiden og ikke har tisset på 4-5 timer :)

Jeg fikk svar på blodprøven jeg tok på mandag og den viste hcg nivå på bare 143... Men den siste testen jeg tok på tirsdag (siste bildet jeg delte), så var streken ganske mye sterkere enn de andre. Sykepleieren mente på det kan være SA for jeg skulle vært i 1000 tallet mente hun. Skal ta ny blodprøve imorra og jeg får svar på mandag igjen, men har noen opplevd noe av det samme? Livredd nå...

1000027383.jpg
Den nest nederste er tirsdag og nederst er fra idag, ikke så mye forskjellig fra de to, så skikkelig usikker nå

Hm.. Vanskelig å si før du har tatt ny blodprøve og faktisk sett hva stigningen er. Men da jeg var gravid forrige gang gikk det så lang tid før hcg begynte å stige at jeg var sikker på at jeg ikke var gravid. Det er jo veldig forskjellig fra person til person❤️

Hm.. Vanskelig å si før du har tatt ny blodprøve og faktisk sett hva stigningen er. Men da jeg var gravid forrige gang gikk det så lang tid før hcg begynte å stige at jeg var sikker på at jeg ikke var gravid. Det er jo veldig forskjellig fra person til person❤️
Takk for svar :Heartred Når jeg googler nivå, så står det så mye forskjellig der, så tror og håper dette går fint :Heartred

Jeg fikk svar på blodprøven jeg tok på mandag og den viste hcg nivå på bare 143... Men den siste testen jeg tok på tirsdag (siste bildet jeg delte), så var streken ganske mye sterkere enn de andre. Sykepleieren mente på det kan være SA for jeg skulle vært i 1000 tallet mente hun. Skal ta ny blodprøve imorra og jeg får svar på mandag igjen, men har noen opplevd noe av det samme? Livredd nå.

Det er ikke noe gøy å være i den situasjonen der, og vente på blodprøver og ikke kunne slå seg til ro. Jeg føler så med deg <3 Stigningen du delte på bildet av testene dine så jo også helt fantastisk bra ut!

Men 143 hørtes da ikke så lite ut? Hvor mange dpo var du på mandag? Og tar du ny blodprøve i dag?

Spam herfra, sorry. Jeg så i den andre posten din at du var 12 dpo på søndag. Så du var jo bare 13 dpo på mandag da du tok blodprøven. 143 er vel helt fint til 13 dpo? Får ikke gjennomsnittet 200 ca 15/16 dpo da? Så hvis din dobler seg på 48 timer så har du jo nesten 300 på 16 dpo?

Dette er helt nytt for meg, så vet ikke om jeg har misforstått noe, men jeg skulle ha (i følge appen jeg brukte) eggløsning den 15 april, hadde sex den 13 og rakk ikke flere ganger siden han jobba, så vet jo sånn ca akkurat når jeg ble gravid. Så på mandag var det ihvertfall 12 dpo. Så ikke så lenge siden! Jeg tror sykepleieren jeg snakka med kan ha misforstått meg eller er bare pessimist :smiley-ashamed004

Spam herfra, sorry. Jeg så i den andre posten din at du var 12 dpo på søndag. Så du var jo bare 13 dpo på mandag da du tok blodprøven. 143 er vel helt fint til 13 dpo? Får ikke gjennomsnittet 200 ca 15/16 dpo da? Så hvis din dobler seg på 48 timer så har du jo nesten 300 på 16 dpo?
Telte feil i ørska på søndag, så var 12 på mandag :smiley-ashamed004 vil jo tro hcg har dobla seg siden streken var myyye sterkere på tirsdag, men man blir jo usikker når de profesjonelle sier det er for lavt..

Melder meg forsiktig inn her, etter å ha prøvd siden desember 2022. Ble endelig gravid med IVF i januar som endte i SA. På torsdag ble det satt inn 5-dagers blasto (frys, naturlig syklus) og i går på 10 DPO fikk jeg positiv test :gen014

IMG_0499.jpeg
Dagens test, 11DPO, ser slik ut: IMG_0500.jpeg

Håper så inderlig denne spiren sitter:nailbiting:

Teststrimler viser de tre siste dagene (øverste i dag). Etter jeg kom hjem fra jobb hvor jeg har følt meg litt uggen, så klarte jeg ikke å vente med å ta clearblue sin digitale, og den viser heldigvis positivt! Er ca 12 dpo i dag og litt redd det kan skje noe da teststrimlene fortsatt er veldig svake, men jeg har håpet!

Vedlegg

• 2870711A-4AF9-4EFB-B976-6E3A8C0A4064.png
    2870711A-4AF9-4EFB-B976-6E3A8C0A4064.png
    1,9 MB · Visninger: 21
  • IMG_5833.jpeg
    IMG_5833.jpeg
    325,1 KB · Visninger: 21
Melder meg forsiktig inn her, etter å ha prøvd siden desember 2022. Ble endelig gravid med IVF i januar som endte i SA. På torsdag ble det satt inn 5-dagers blasto (frys, naturlig syklus) og i går på 10 DPO fikk jeg positiv test :gen014
Gratulerer så mye, virkelig!!<3 :Heartred

(Forresten, prøv andre strimler enn Metode sin, di er heelt elendige og skaper bare mer bekymring. Di blir såå mye svakere enn alle andre tester jeg har prøvd)

Back
Topp