5+2 nå. Men ikke testa på to dager. Sist husker jeg ikke helt.Hvor langt hva du når du fikk 3+?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2 nå. Men ikke testa på to dager. Sist husker jeg ikke helt.Hvor langt hva du når du fikk 3+?![]()
Jeg testa 5+0. Men fikk da 2-3. Og 3+ i dag. Så vet ikke om den hadde slått ut i mellom.Hvor langt hva du når du fikk 3+?![]()
Fikk det i dag. 5+2.Hvor langt hva du når du fikk 3+?![]()
Testen ble aldri sterkere og ikke mer enn 2-3 før det sank. Så skjønte hvor det gikk. Før det begynte og blø. To fryseegg som ikke ble noe.Nei uffOssen merka du det?
Jeg har ikke noe blødning eller noe sånt og ikke smerter har vært prøver i 10 år å første gangen jeg er gravid så
Håper dette virkelig går veien![]()
Testen ble aldri sterkere og ikke mer enn 2-3 før det sank. Så skjønte hvor det gikk. Før det begynte og blø. To fryseegg som ikke ble noe.
Jeg tror du bare var helt i grenseland for å slå ut på 3+Jeg er 5+2 i morgen kanskje prøve da på morgen urin slår den ikke ut da så må jeg bare smøre meg med tålmodighet![]()
Om du venter enten til i morgen eller enda en dag, så får du nok 3+ 
Husker jeg jubla over 5+1, også fikk jeg ett slag i tryne dagen etter. Men men, sånn kan det gå.Nei uffjeg har ikke fått svake streker bare sterke har testa meg sia 6 oktober å i dag er det den 19
å strekene har bare økt
![]()
Husker jeg jubla over 5+1, også fikk jeg ett slag i tryne dagen etter. Men men, sånn kan det gå.
Dattera kom året etter heldigvis, på aller siste ivf forsøk. Rart at denne i magen enn så lenge er første søskenforsøk. Litt mer flaks

Så fin!Igår klarte jeg å stresse meg opp maks! Så måtte rett og slett ta en ny test idag tidlig
Vis vedlegget 417368

Venninna mi satte også inn blastocyst, nå har hun fire uker igjen til terminja at jeg har kommet meg så langt som nå er milepæle dette her er mitt 5 Ivf forsøk så dette er en blastocyst forhåpentligvis så holder denne her til terminVært borti kjemisk graviditet før så alt er en milepæle føler jeg
![]()
Jeg har trua på at dette er terminspiren deres også! 
Åh så deilig!Endelig fikk jeg etterlengta 3+![]()
![]()
Jeg er 5+2 i dag så nå er jeg ser jeg meg ferdig med testingen
![]()

ÅhhVenninna mi satte også inn blastocyst, nå har hun fire uker igjen til terminJeg har trua på at dette er terminspiren deres også!
![]()

Dette er min 5.eller 6. Så kjenner følelsen. Men er første på søsken. Så litt sånn hva skjedde nå? Første prøving liksomja at jeg har kommet meg så langt som nå er milepæle dette her er mitt 5 Ivf forsøk så dette er en blastocyst forhåpentligvis så holder denne her til terminVært borti kjemisk graviditet før så alt er en milepæle føler jeg
![]()
. Skal det være så lett og få det til. Men skal ikke klage altså.3+5
Vis vedlegget 417387
4+0(bare den nederste) hcg på 70
Vis vedlegget 417388
4+2 hcg på 143
Vis vedlegget 417389
4+4
Vis vedlegget 417390
Ser jo lovende ut. Tross grumsete utflod igår.
Hehe nei skal ikke være lett alltidDette er min 5.eller 6. Så kjenner følelsen. Men er første på søsken. Så litt sånn hva skjedde nå? Første prøving liksom. Skal det være så lett og få det til. Men skal ikke klage altså.