Ja, eg kryssar fingrar for det. Eg trøystar meg og med at den held seg på 2-3 om ikkje anna...Jeg også hadde den jakten jeg fikk heldigvis min 3+ på 5+2Den er nok rett rundt hjørne
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, eg kryssar fingrar for det. Eg trøystar meg og med at den held seg på 2-3 om ikkje anna...Jeg også hadde den jakten jeg fikk heldigvis min 3+ på 5+2Den er nok rett rundt hjørne
![]()

JaJa, eg kryssar fingrar for det. Eg trøystar meg og med at den held seg på 2-3 om ikkje anna...![]()

Enig!Oi! Gøy at vi har så mye til felles! Håper vi begge er gravid med terminspirene denne gangen, for det syns jeg at vi fortjener nå![]()

Ja, nå har du mange gode bevis herNederste test er fra natt til i dag, 19/20 dpo og 4+6/5+0. Tror jeg bør slutte å teste nå![]()
Denne nettsiden har veldig god info om nøyaktigheten og verdiene til clearblue ukesindikator: https://community.babycentre.co.uk/...-info-about-clearblue-weeks-indicator-digitalEg tester og tester i jakt på 3+ på den digitale... Er 5+2 i dag og målte Hcg til 434 for 6 dager siden... Etter mine beregninger skulle Eg vere innom 3+ med gode marginer i dag, men nei...Leser og leser på nett, og veit at den ikkje er 100%, men klarer jo sjølvsagt ikkje å slappe av likevel
Føler meg lykkelig og gravid en dag, og så sikker på at eg har mista igjen neste dag.... Grusom ventetid dei her første vekene
Liten utblåsning
![]()

Denne nettsiden har veldig god info om nøyaktigheten og verdiene til clearblue ukesindikator: https://community.babycentre.co.uk/...-info-about-clearblue-weeks-indicator-digital
Skriver blant annet:
«The Pregnant 3+ weeks threshold is 2600 mIU/ml. However if you look at their data, only 21 of 90 tests they did with exactly 2513 mIU/ml of HCG tested positive. The other 69 were false negatives. You aren't guaranteed to get a "3+ weeks" result until after your level is at least 4000. Clinical guidelines at that gestation are 18 - 7,340 mIU/ml, however, so basically this test can't tell you anything other than "you're pregnant" at 3 weeks past conception. Please realize that this means that many many 4-week conceptuses (when your doctor would say you are 6 weeks along) are going to test as "2-3 weeks", and that is absolutely not a reason to panic»
Forstårat du blir engstelig når du forventer 3+, men basert på dette ville jeg prøvd å slappe av![]()

Så godt!!

Så fine

GratulererDagens test og 2-3 !
Slutter å teste når strekene er like sterke. Da får det holde![]()

Fine testerTrodde jeg hadde test med ukesindikator, men hadde visst ikke det. Så da ble det den siste strimmeltesten, og dermed er det slutt på testingen! Når får det gå sin gang![]()

Nydelig!! Så fine tester!Trodde jeg hadde test med ukesindikator, men hadde visst ikke det. Så da ble det den siste strimmeltesten, og dermed er det slutt på testingen! Når får det gå sin gang![]()
TaaaakkFine tester![]()