Boko
Blir kjent med forumet
Stigning er det beste tegnet3+5
Vis vedlegget 417387
4+0(bare den nederste) hcg på 70
Vis vedlegget 417388
4+2 hcg på 143
Vis vedlegget 417389
4+4
Vis vedlegget 417390
Ser jo lovende ut. Tross grumsete utflod igår.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stigning er det beste tegnet3+5
Vis vedlegget 417387
Vis vedlegget 417388
4+2 hcg på 143
Vis vedlegget 417389
4+4
Vis vedlegget 417390

Veldigvgin stigning3+5
Vis vedlegget 417387
Vis vedlegget 417388
4+2 hcg på 143
Vis vedlegget 417389
4+4
Vis vedlegget 417390

Men hva gjør man med bonusen på frys.Hehe nei skal ikke være lett alltid![]()
Så fin økning!! Jeg har hatt mye rar utflod etter jeg ble gravid, og mye av det3+5
Vis vedlegget 417387
Vis vedlegget 417388
4+2 hcg på 143
Vis vedlegget 417389
4+4
Vis vedlegget 417390

Gratulerer!! Dette er terminspiren!Vis vedlegget 417386
IKM i går eller onsdag, og testen tatt i gårkveldKlarer ikke helt å glede meg enda da våre to første forsøk endte i SA og MA. Har ikke barn fra før.
Får gjøre som meg og prøve på nummer tre ogsåMen hva gjør man med bonusen på frys.
La egget ligge der. Aldri trodd jeg skulle få det luksusproblemet.

Jeg har aldri bare hatt et ok svangerskap liksomSå fin økning!! Jeg har hatt mye rar utflod etter jeg ble gravid, og mye av det![]()
tenkte jeg hadde safet meg siden jeg tar progesteronet bak denne gangen!Tror ikke samboer blir med på det. Jeg er ikke fysisk frisk. Men samtidig rart og ha ett egg til overs.Får gjøre som meg og prøve på nummer tre også![]()
Jeg er selv kroniker og brukte lang tid på å overtale mannenTror ikke samboer blir med på det. Jeg er ikke fysisk frisk. Men samtidig rart og ha ett egg til overs.
Men nå er vi på vei 
Vi måtte ha legeattest fra legen også. Så var ikke så lett og komme i gang med denne her heller. Så vi får se. Klokka tikker og. Så tror det holder med to. Men etter og ha brukt 14 år på en så skal jeg være fornøyd med toJeg er selv kroniker og brukte lang tid på å overtale mannenMen nå er vi på vei
![]()
Jeg kan anbefale toVi måtte ha legeattest fra legen også. Så var ikke så lett og komme i gang med denne her heller. Så vi får se. Klokka tikker og. Så tror det holder med to. Men etter og ha brukt 14 år på en så skal jeg være fornøyd med to![]()
Har vært velsignet med to stk i 7,5 år
Det er veldig fint! Så fantastisk at dere er gravide igjen nå!Jeg begynte prøving i 2007 og hun kom i 2020. To års pause inni der. Men føler liksom at to er bra da. Føler meg ferdig tror jeg. Blir mye og stå 1 år til i oppstart kø kjenner jeg. Men brukte halvannet år i ivf verden for og få dattera. Så første forsøk er jo nesten litt rart.Jeg kan anbefale toHar vært velsignet med to stk i 7,5 år
Det er veldig fint! Så fantastisk at dere er gravide igjen nå!
Når kroppen først har vært gravid og vet hva den skal gjøre, er det noen ganger enklere neste gangJeg begynte prøving i 2007 og hun kom i 2020. To års pause inni der. Men føler liksom at to er bra da. Føler meg ferdig tror jeg. Blir mye og stå 1 år til i oppstart kø kjenner jeg. Men brukte halvannet år i ivf verden for og få dattera. Så første forsøk er jo nesten litt rart.
Det har jeg hørt også. Men og at arrvev kan gjøre det verre. Men må ha ivf uansett hvor mange barn vi ender med.Når kroppen først har vært gravid og vet hva den skal gjøre, er det noen ganger enklere neste gang![]()
Fin test! Jeg mistet også i MA og SA, har ingen barn fra før OG er like gammel som deg! Håper dette går bedre for oss beggeVis vedlegget 417386
IKM i går eller onsdag, og testen tatt i gårkveldKlarer ikke helt å glede meg enda da våre to første forsøk endte i SA og MA. Har ikke barn fra før.

Oi! Gøy at vi har så mye til felles! Håper vi begge er gravid med terminspirene denne gangen, for det syns jeg at vi fortjener nåFin test! Jeg mistet også i MA og SA, har ingen barn fra før OG er like gammel som deg! Håper dette går bedre for oss begge![]()

Leser og leser på nett, og veit at den ikkje er 100%, men klarer jo sjølvsagt ikkje å slappe av likevel
Føler meg lykkelig og gravid en dag, og så sikker på at eg har mista igjen neste dag.... Grusom ventetid dei her første vekene 
Jeg også hadde den jakten jeg fikk heldigvis min 3+ på 5+2Eg tester og tester i jakt på 3+ på den digitale... Er 5+2 i dag og målte Hcg til 434 for 6 dager siden... Etter mine beregninger skulle Eg vere innom 3+ med gode marginer i dag, men nei...Leser og leser på nett, og veit at den ikkje er 100%, men klarer jo sjølvsagt ikkje å slappe av likevel
Føler meg lykkelig og gravid en dag, og så sikker på at eg har mista igjen neste dag.... Grusom ventetid dei her første vekene
Liten utblåsning
![]()
Den er nok rett rundt hjørne