Våre tester ❤️

Fra og ikke få svart til at alle kom ser jeg. Ops.

Nei uff :Heartred Ossen merka du det?:Heartred Jeg har ikke noe blødning eller noe sånt og ikke smerter har vært prøver i 10 år å første gangen jeg er gravid så
Håper dette virkelig går veien :smiley-angelic001
Testen ble aldri sterkere og ikke mer enn 2-3 før det sank. Så skjønte hvor det gikk. Før det begynte og blø. To fryseegg som ikke ble noe.

Jeg er 5+2 i morgen kanskje prøve da på morgen urin slår den ikke ut da så må jeg bare smøre meg med tålmodighet :Heartred
Jeg tror du bare var helt i grenseland for å slå ut på 3+ :Heartred Om du venter enten til i morgen eller enda en dag, så får du nok 3+ :Heartred

Nei uff❤️❤️ jeg har ikke fått svake streker bare sterke har testa meg sia 6 oktober å i dag er det den 19 ❤️å strekene har bare økt ❤️
Husker jeg jubla over 5+1, også fikk jeg ett slag i tryne dagen etter. Men men, sånn kan det gå.
Dattera kom året etter heldigvis, på aller siste ivf forsøk. Rart at denne i magen enn så lenge er første søskenforsøk. Litt mer flaks

Husker jeg jubla over 5+1, også fikk jeg ett slag i tryne dagen etter. Men men, sånn kan det gå.
Dattera kom året etter heldigvis, på aller siste ivf forsøk. Rart at denne i magen enn så lenge er første søskenforsøk. Litt mer flaks
:Heartred

Last edited:
ja at jeg har kommet meg så langt som nå er milepæle dette her er mitt 5 Ivf forsøk så dette er en blastocyst forhåpentligvis så holder denne her til termin :Heartred Vært borti kjemisk graviditet før så alt er en milepæle føler jeg:Heartred
Venninna mi satte også inn blastocyst, nå har hun fire uker igjen til termin :Heartred Jeg har trua på at dette er terminspiren deres også! :hello2

ja at jeg har kommet meg så langt som nå er milepæle dette her er mitt 5 Ivf forsøk så dette er en blastocyst forhåpentligvis så holder denne her til termin :Heartred Vært borti kjemisk graviditet før så alt er en milepæle føler jeg:Heartred
Dette er min 5.eller 6. Så kjenner følelsen. Men er første på søsken. Så litt sånn hva skjedde nå? Første prøving liksom :hilarious: . Skal det være så lett og få det til. Men skal ikke klage altså.

Back
Topp