5+2 og ferdig med testingVar helt sikker på at jeg skulle få 2-3. Urinen er jo aldri konsentrert så mye som man tisser som gravid
Vis vedlegget 417084
Det er helt sant
Gratulerer med 3+!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2 og ferdig med testingVar helt sikker på at jeg skulle få 2-3. Urinen er jo aldri konsentrert så mye som man tisser som gravid
Vis vedlegget 417084
Det er helt sant
Gratulerer med 3+!Tusen takk! Føles ekstra bra etter den lille blødninga at testene stiger som de skalDet er helt sant
Gratulerer med 3+!
Det er bra med gode tester daTusen takk! Føles ekstra bra etter den lille blødninga at testene stiger som de skal![]()
![]()
visst jeg er gravid så er jeg ca 3+5/6Velkommen tilEr ikke prøvere, 42 år og 3 barn fra før. Hadde en liten blødning i går, kun på papiret så var det over. Tok en CB early idag og jeg måtte ta den ifra hverandre for å få med streken på bildet. Men det er jo tydelig blå strek dervisst jeg er gravid så er jeg ca 3+5/6

Er ikke prøvere, 42 år og 3 barn fra før. Hadde en liten blødning i går, kun på papiret så var det over. Tok en CB early idag og jeg måtte ta den ifra hverandre for å få med streken på bildet. Men det er jo tydelig blå strek dervisst jeg er gravid så er jeg ca 3+5/6
Ja jeg har lest at disse er kjent for det, så jeg skal ta å kjøpe make sure idag. Mensen skal egentlig komme idag, men her har ingenting kommet enda og jeg er aldri for tidlig eller for sen.Så spennendeville anbefalt deg å ta en annen test også da disse er kjent for falske streker/skygger! Men ser absolutt streken
![]()
Ja jeg har lest at disse er kjent for det, så jeg skal ta å kjøpe make sure idag. Mensen skal egentlig komme idag, men her har ingenting kommet enda og jeg er aldri for tidlig eller for sen.
Tok siste strimmeltest i dag og håper at det er bare dårlig urin som gjør at dagens test virker litt svakere enn gårsdagens
Blir å ta en digital også i dag tenker jeg
Vis vedlegget 417146
5+0 er jo helt i grenseland for 3+, så det trenger ikke å ha noe å si5+0
Hadde såååå ett håp på 3+ i dag...
3 uker siden egguttak.
fin strimmel da
Jeg har en til som jeg skal ta med på hytta i morgen. Men hadde håpet jeg skulle få 3+ nå.5+0 er jo helt i grenseland for 3+, så det trenger ikke å ha noe å sifin strimmel da
![]()
Ja, den stiger så fint. Men akkurat som i januar 19, men da flata de ut rundt nå. Så håper de holder denne gangen.Strimmelen din er veldig fin, ikke bekymre deg! Du har hatt veldig fin stigning og de digitale er ikke helt til å stole på![]()
Ja, den stiger så fint. Men akkurat som i januar 19, men da flata de ut rundt nå. Så håper de holder denne gangen.
Redd for at det går galt. Så gleder meg til og se 3+. Kanskje jeg slapper av LITT mer.
De er veldig sterke og klare. Så håper denne her blir her til juni. Hadde vært perfekt for AK og bli storesøster daMed den testen din så var det nok akkurat ikke 3+ altså! Heier på spiren![]()