Våre tester ❤️

Er ikke prøvere, 42 år og 3 barn fra før. Hadde en liten blødning i går, kun på papiret så var det over. Tok en CB early idag og jeg måtte ta den ifra hverandre for å få med streken på bildet. Men det er jo tydelig blå strek der :scared001visst jeg er gravid så er jeg ca 3+5/6

Vedlegg

• 20231016_121459.jpg
    20231016_121459.jpg
    2,4 MB · Visninger: 62
Er ikke prøvere, 42 år og 3 barn fra før. Hadde en liten blødning i går, kun på papiret så var det over. Tok en CB early idag og jeg måtte ta den ifra hverandre for å få med streken på bildet. Men det er jo tydelig blå strek der :scared001visst jeg er gravid så er jeg ca 3+5/6
Velkommen til :Heartred

Så spennende ❤️ ville anbefalt deg å ta en annen test også da disse er kjent for falske streker/skygger! Men ser absolutt streken ❤️

Fikk svar på HCG nå, den var på 1500 4+5, så sier meg fornøyd med det! Da hadde jeg muligens fått 3+ om jeg hadde ventet en dag til 4+6 med å ta CB digital :joyful: Tok oppfølgings-HCG i går, det blir da 3 dager mellom prøvene. Håper den sier rundt 4500!

Her er testen jeg fikk samme dag som HCG viste 1500.
IMG_1906.jpeg

Er vel fortsatt gravid - denne takk på ca én times siden jeg våknet i natt og tissa
Dårlig for ca 5uker?

Vedlegg

• IMG_5839.jpeg
    IMG_5839.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 39
20231017_100205.jpg
5+0
Hadde såååå ett håp på 3+ i dag...

3 uker siden egguttak.

Så spennende ❤️ ville anbefalt deg å ta en annen test også da disse er kjent for falske streker/skygger! Men ser absolutt streken ❤️
Ja jeg har lest at disse er kjent for det, så jeg skal ta å kjøpe make sure idag. Mensen skal egentlig komme idag, men her har ingenting kommet enda og jeg er aldri for tidlig eller for sen.

Ja jeg har lest at disse er kjent for det, så jeg skal ta å kjøpe make sure idag. Mensen skal egentlig komme idag, men her har ingenting kommet enda og jeg er aldri for tidlig eller for sen.

Godt tr holder seg unna❤️ gleder meg til å se ny test :D

Tok siste strimmeltest i dag og håper at det er bare dårlig urin som gjør at dagens test virker litt svakere enn gårsdagens :Heartred
Blir å ta en digital også i dag tenker jeg :)
Vis vedlegget 417146

Det er nok litt begrenset hvor mye økning man kan se på slutten når de er så sterke og fine❤️ mine ble sånn de også :)

5+0 er jo helt i grenseland for 3+, så det trenger ikke å ha noe å si :Heartpink fin strimmel da:joyful:
Jeg har en til som jeg skal ta med på hytta i morgen. Men hadde håpet jeg skulle få 3+ nå.
Men er akkurat 3 uker siden uttaket nå. Så vi får se når jeg prøver den aller siste.

Strimmelen din er veldig fin, ikke bekymre deg! Du har hatt veldig fin stigning og de digitale er ikke helt til å stole på❤️
Ja, den stiger så fint. Men akkurat som i januar 19, men da flata de ut rundt nå. Så håper de holder denne gangen.
Redd for at det går galt. Så gleder meg til og se 3+. Kanskje jeg slapper av LITT mer.

Ja, den stiger så fint. Men akkurat som i januar 19, men da flata de ut rundt nå. Så håper de holder denne gangen.
Redd for at det går galt. Så gleder meg til og se 3+. Kanskje jeg slapper av LITT mer.

Med den testen din så var det nok akkurat ikke 3+ altså! Heier på spiren❤️

Med den testen din så var det nok akkurat ikke 3+ altså! Heier på spiren❤️
De er veldig sterke og klare. Så håper denne her blir her til juni. Hadde vært perfekt for AK og bli storesøster da :happy:

Back
Topp