Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RFSU sin er helt elendig trenger ikke å Bety noeVis vedlegget 416979
Vis vedlegget 416980
Disse tre er tatt samme dag. De to nederste er vanlige tester tatt på morgenen,
å rfsu er tidlig å er tatt på kvelden mange timer etter.
De kan være elendig treige..

Jeg brant meg på å teste sent sist svangerskap. Tok test 5+6 som plutselig var ganske mye svakere enn den jg tok 5+0. Målte hcg hos legen, den var på 44000!Tror jeg skal slutte ta test nå, trodde det sku roe meg pga lite symptomer når jeg er 6 uker nå![]()
Fantastisk! Gratulerer så myeTrur jeg skal tørre å ta steget inn hit nåVis vedlegget 416960Vis vedlegget 416961Vis vedlegget 416962
Dette var siste testen jeg tar![]()

Takk!Fantastisk! Gratulerer så mye![]()

Problemet er at jeg bare har så lite symptomerJeg brant meg på å teste sent sist svangerskap. Tok test 5+6 som plutselig var ganske mye svakere enn den jg tok 5+0. Målte hcg hos legen, den var på 44000!
Følger én som har enegga trillinger etter ivfHehe, det er ivf så de satte bare inn et egg! Men veldig stor forskjell syntes jeg…, ble nesten beskymret for at det er noe galt![]()

Ja, egget kan jo dele seg i toFølger én som har enegga trillinger etter ivf![]()

måtte ta nr2 i tilfelle første var falsk pos

Krysser alt av fingre for degProblemet er at jeg bare har så lite symptomerbare vondt i hodet og trøtthet, men det kan og komme av progesteron
Gratulere så myeFantastisk! Gratulerer så mye![]()

Åhh for en historieHei dere
Gratulerer så mye med positive tester
Etter uendelig mange tester i over tre år kom positiv test som et sjokk nå på torsdag. Vi hadde akkurat startet IVF-prosess for første gang, og jeg hadde gått tre uker på nedreguleringssprøyter. På kontroll (ul) på riksen så de at jeg ikke hadde respondert så veldig bra på sprøytene pga manglende blødning, og ba meg om å ta enda en uke med sprøyter før ev videre behandling. Flere ting som ble sagt under kontrollen fikk meg til å stusse og jeg bestemte meg for å ta en test morgenen etter. Tydelige streker nesten med en gang. Fikk sjokk, for trodde jeg hadde utelukket graviditet med test ved ikm (+noen dager etter). Ringte riksen, fikk tatt en blodprøve samme dag og fikk også der påvist graviditet. Er det noen som har opplevd noe lignende?
Blir forresten bedt om å ta kontakt med fastlegen da behandlingen på riksen er ansett som avslutter. Ingen oppfølging eller forklaring på om sprøytene kan være skadelig for fosteret eller forklaring på hvorfor lege ikke så noe på ul-kontroll.Vis vedlegget 417012
Tror jeg er run 6+0 nå og med tanke på at jeg har hat fire SA tidligere hadde jeg nesten sett frem til en mer monitorer prosess ved hjelp av IVF. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret.

Jeg har dessverre ingen gode svar til deg. Men synes du kan ringe Riksen for å be om en time for å få stilt de spørsmålene du har mtp medisinene du har tatt og graviditet. De kan ikke bare «dumpe deg» som pasient på det viset!Hei dere
Gratulerer så mye med positive tester
Etter uendelig mange tester i over tre år kom positiv test som et sjokk nå på torsdag. Vi hadde akkurat startet IVF-prosess for første gang, og jeg hadde gått tre uker på nedreguleringssprøyter. På kontroll (ul) på riksen så de at jeg ikke hadde respondert så veldig bra på sprøytene pga manglende blødning, og ba meg om å ta enda en uke med sprøyter før ev videre behandling. Flere ting som ble sagt under kontrollen fikk meg til å stusse og jeg bestemte meg for å ta en test morgenen etter. Tydelige streker nesten med en gang. Fikk sjokk, for trodde jeg hadde utelukket graviditet med test ved ikm (+noen dager etter). Ringte riksen, fikk tatt en blodprøve samme dag og fikk også der påvist graviditet. Er det noen som har opplevd noe lignende?
Blir forresten bedt om å ta kontakt med fastlegen da behandlingen på riksen er ansett som avslutter. Ingen oppfølging eller forklaring på om sprøytene kan være skadelig for fosteret eller forklaring på hvorfor lege ikke så noe på ul-kontroll.Vis vedlegget 417012
Tror jeg er run 6+0 nå og med tanke på at jeg har hat fire SA tidligere hadde jeg nesten sett frem til en mer monitorer prosess ved hjelp av IVF. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret.