Våre tester ❤️

Fikk først negativ test i går, på morgenen 9dpo. Var så lei meg… men utover kvelden kjente jeg de klassiske stikkingene/ murringene, og tenkte at jeg måtte ta ny test. Det er rart med det, men jeg var liksom sikker på at jeg kom til å se en strek :angelic: Fikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!:Heartpink IMG_1689.jpeg

Fikk først negativ test i går, på morgenen 9dpo. Var så lei meg… men utover kvelden kjente jeg de klassiske stikkingene/ murringene, og tenkte at jeg måtte ta ny test. Det er rart med det, men jeg var liksom sikker på at jeg kom til å se en strek :angelic: Fikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!:Heartpink Vis vedlegget 416235
Hurraaaa, og velkommen inn i juni gruppa :love017

Fikk først negativ test i går, på morgenen 9dpo. Var så lei meg… men utover kvelden kjente jeg de klassiske stikkingene/ murringene, og tenkte at jeg måtte ta ny test. Det er rart med det, men jeg var liksom sikker på at jeg kom til å se en strek :angelic: Fikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!:Heartpink Vis vedlegget 416235
Velkommen!!

Det er SÅ godt å være ferdig med vri, vende, myse, prøve et annet lys for å se strek! Skal snart slutte å teste.. Det er bare så deilig å se streken. Lurer på om jeg snart skal ta en digital for å få 3+, eller om jeg skal la være. Kanskje er det bare unødvendig og bortkastet penger :shy:

Vedlegg

• IMG_20231004_070445.jpg
    IMG_20231004_070445.jpg
    3,5 MB · Visninger: 17
Jeg tok test idag tidlig, 11 dpo! Tidligstrimmel øverst og vanlig nederst. God stigning fra 9 dpo og det er så deilig!
1000010505.jpg

Back
Topp