Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så letta over at den er sterkere enn den var på morgenen i dagNå blir siste test den siste digitale jeg har, men skal vente da jeg ønsker å få 3+
Vis vedlegget 416193
Se derEr så letta over at den er sterkere enn den var på morgenen i dagNå blir siste test den siste digitale jeg har, men skal vente da jeg ønsker å få 3+
Vis vedlegget 416193
Fikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!

Hurraaaa, og velkommen inn i juni gruppaFikk først negativ test i går, på morgenen 9dpo. Var så lei meg… men utover kvelden kjente jeg de klassiske stikkingene/ murringene, og tenkte at jeg måtte ta ny test. Det er rart med det, men jeg var liksom sikker på at jeg kom til å se en strekFikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!
Vis vedlegget 416235

Tuuusen takk! Veldig koselig å se så mange kjente navn her inneHurraaaa, og velkommen inn i juni gruppa![]()

Velkommen!!Fikk først negativ test i går, på morgenen 9dpo. Var så lei meg… men utover kvelden kjente jeg de klassiske stikkingene/ murringene, og tenkte at jeg måtte ta ny test. Det er rart med det, men jeg var liksom sikker på at jeg kom til å se en strekFikk så denne, som en veldig fin avslutning på dagen!
Vis vedlegget 416235

Så fin stigningVis vedlegget 416341
Øverst fra idag, 12 dpo på utvannet urin. Nederst er tørket fra 11 dpo. Kontrollstreken er først, testene er oppned

Takk, det er betryggende!Så fin stigning![]()