Tror det blir siste test imorgen tidlig (14 dpo) og så bestiller jeg legetime etter at HCG svaret har kommet på mandag eller tirsdag. Og så håper jeg at klinikken sender henvisning til gynekolog for ultralyd i uke 7 med engang 
Kjenner meg skikkelig redd for at det går galt. Ene øyeblikket koser jeg meg og tenker jeg langt frem i tid om hvordan alt kommer til å bli, og andre øyeblikket det totalt motsatte. Er også litt redd for å gå på do. Flere som kjenner seg igjen?

Kjenner meg skikkelig redd for at det går galt. Ene øyeblikket koser jeg meg og tenker jeg langt frem i tid om hvordan alt kommer til å bli, og andre øyeblikket det totalt motsatte. Er også litt redd for å gå på do. Flere som kjenner seg igjen?

Alle på samme urin. Ganske store forskjeller på ulike tester.

tror dette er 10 dpo! Testet på fredag. Ventet mensen i går og tatt flere siden da. Tenk at jeg er gravid igjen! Håper dette går veien 

jaja da får det bare bli en hcg test i dag. Tør ikke kjøpe en helt ny test av et annet merke siden det er stigningen jeg er ute etter. Ser lenger opp i tråden her at der finnes noen dårlige tester i butikken