Våre tester ❤️

Tror det blir siste test imorgen tidlig (14 dpo) og så bestiller jeg legetime etter at HCG svaret har kommet på mandag eller tirsdag. Og så håper jeg at klinikken sender henvisning til gynekolog for ultralyd i uke 7 med engang :smug:

Kjenner meg skikkelig redd for at det går galt. Ene øyeblikket koser jeg meg og tenker jeg langt frem i tid om hvordan alt kommer til å bli, og andre øyeblikket det totalt motsatte. Er også litt redd for å gå på do. Flere som kjenner seg igjen?:shy:

Sist ble eg satt opp i uke 5/6 men begynte å blø dagen før så ble ikke glede. Men satser på samme tid nå. Blir ikke tidligere for Hu vil vente te hjerte Ska slå

Her er mine tatt på 10 dpo og 12 dpo. Skal ta en digital i dag (ikm) for jeg synes det av en eller annen merkelig grunn blir mer reelt når det står gravid❤️ Får mer følelsen av å ta covidtest med disse strekene her

Vedlegg

• IMG_5992.jpeg
    IMG_5992.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 33
  • IMG_6004.jpeg
    IMG_6004.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 33
A91DC10D-B11F-42DB-BC84-1408F3A23D93.jpeg
12 dpo/dag 28 i syklusen. Når jeg hadde kjemisk i juli var den omtrent på dette nivået på dag 32, så mulig lovende.
Tørr ikke håpe siden jeg har mistet 4 ganger siden vi startet å prøve i 2021:bag:
Uansett så er jeg gravid i dag ihvertfall!

Rosa er fra onsdag i 14 tiden (10Dpo) blåe er fra fredag morgenurin (12 dpo) :p
Jeg skal ta en babyplay strips i morgen..14 dpo..før det blir blodprøve på mandagsmorgen:happy:

Vedlegg

• IMG_4790.jpeg
    IMG_4790.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 70
  • IMG_4750.jpeg
    IMG_4750.jpeg
    475,5 KB · Visninger: 69
Hei! Helt uvirkelig å begynne å poste i forumet igjen :nailbiting: tror dette er 10 dpo! Testet på fredag. Ventet mensen i går og tatt flere siden da. Tenk at jeg er gravid igjen! Håper dette går veien :Heartred
20230922_055745.jpg

Jeg skal ta ny i morgen gleder meg til å se om streken er sterkere. Tok digital i går og den viste positiv ganske fort

Neeeei så nedtur! Jeg skulle ta en siste test i dag (16dpo) men er visst tom for tester :arghh: jaja da får det bare bli en hcg test i dag. Tør ikke kjøpe en helt ny test av et annet merke siden det er stigningen jeg er ute etter. Ser lenger opp i tråden her at der finnes noen dårlige tester i butikken:shifty:

Back
Topp