Våre tester ❤️

Neeeei så nedtur! Jeg skulle ta en siste test i dag (16dpo) men er visst tom for tester :arghh: jaja da får det bare bli en hcg test i dag. Tør ikke kjøpe en helt ny test av et annet merke siden det er stigningen jeg er ute etter. Ser lenger opp i tråden her at der finnes noen dårlige tester i butikken:shifty:
Hcg på meg også i dag, men max 15 dpo her. Så spent:nailbiting:

Okei, jeg var litt desp og tok en eggløsningstest istedenfor. Haha den tok jeg også for to dager siden og da var den en del svakere enn i dag. Såå da satser vi på at hcgen har steget pent. :p

Vedlegg

• IMG_3932.jpeg
    IMG_3932.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 30
Hcg på meg også i dag, men max 15 dpo her. Så spent:nailbiting:
Spennende!! Tror du at du får svar på testen i dag? Sist ble jeg ringt dagen etterpå. Men jeg skal på jobb på sykehuset ikveld og jeg lurer på om jeg skal høre med vakthavende lege på avdelingen om hn kan sjekke svaret. Haha

Skal straks ta hcg her! :hello2 Fikk ikke tid til å ta test i dag, ble bare tullball på natta! Jeg tror det er svar i morgen! Skal vi legge resultatet av den her også?:joyful:

Hadde lovd meg selv å ikke begynne å stresse, men bare la ting gå sin gang. Men her er jeg -bekymret for om testene ikke øker nok i styrke. :happy090 13 dpo idag.

Vedlegg

• IMG_0760.jpeg
    IMG_0760.jpeg
    558,8 KB · Visninger: 74
Skal straks ta hcg her! :hello2 Fikk ikke tid til å ta test i dag, ble bare tullball på natta! Jeg tror det er svar i morgen! Skal vi legge resultatet av den her også?:joyful:
Jeg har akkurat tatt blodprøven! :D Syns vi skal legge ut resultatet av det her også:p skikkelig spent! Jeg fant en oversikt over hva som er gjennomsnitts hcg nivået for hvor langt man er på vei.

Vedlegg

• IMG_3680.png
    IMG_3680.png
    3,5 MB · Visninger: 90
Jeg har akkurat tatt blodprøven! :D Syns vi skal legge ut resultatet av det her også:p skikkelig spent! Jeg fant en oversikt over hva som er gjennomsnitts hcg nivået for hvor langt man er på vei.
Jeg skal legge ut, gjerne sammen med dagens test slik at folk kan sammenligne.
Ringer vel å får resultatet ca kl 13.

Jeg skal legge ut, gjerne sammen med dagens test slik at folk kan sammenligne.
Ringer vel å får resultatet ca kl 13.
Jeg har dessverre ikke flere graviditetstester. Tror jeg får resultatet rundt kl14.. det blir noen lange timer. Haha.

Jeg har selv tatt blodprøve i dag på 14 dpo og nå venter jeg spent på svar om noen timer! Jeg lurer på om noen andre plutselig har hatt svakere strek som vedlagt bilde, og at det likevel har gått bra? Er det sjans for at graviditeten nå har gått tapt, og at jeg kan få et ”falskt“ positiv resultat på blodprøven?

Den tydeligste streken er fra i går 13 dpo, og den svakere fra i dag 14 dpo!

Vedlegg

• E6D9425A-6B10-48FE-8688-CBCE5380B398.jpeg
    E6D9425A-6B10-48FE-8688-CBCE5380B398.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 66
  • 1203B102-D731-4439-9636-08BCD6F4B536.jpeg
    1203B102-D731-4439-9636-08BCD6F4B536.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 66
Jeg har selv tatt blodprøve i dag på 14 dpo og nå venter jeg spent på svar om noen timer! Jeg lurer på om noen andre plutselig har hatt svakere strek som vedlagt bilde, og at det likevel har gått bra? Er det sjans for at graviditeten nå har gått tapt, og at jeg kan få et ”falskt“ positiv resultat på blodprøven?

Den tydeligste streken er fra i går 13 dpo, og den svakere fra i dag 14 dpo!

Her er det forskjell på fargestoff på testene, hvis du ser på kontrollstreken så er den ene sterkere enn den andre som kan antyde at den ene testen har generelt mer fargestoff og vil gi ulik resultat selv om de ble tatt samtidig ❤️ eller så synes jeg ikke den ene var noe svakere enn den andre?❤️

Her er det forskjell på fargestoff på testene, hvis du ser på kontrollstreken så er den ene sterkere enn den andre som kan antyde at den ene testen har generelt mer fargestoff og vil gi ulik resultat selv om de ble tatt samtidig ❤️ eller så synes jeg ikke den ene var noe svakere enn den andre?❤️
Åå, nå ser jeg det du beskriver! Sykt betryggende, så takk for det :Heartpink

Back
Topp