Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får fortsatt bare 1-2 4+6 i dag!Fikk denne i går morges, 4+4. Håper så inderlig dette blir terminspire
Jeg får fortsatt bare 1-2 4+6 i dag!
Har mange !Veldig individuelle forskjellig når det bytter mellom de ulike ukestalla har jeg sett, så det blir vel snart 2-3 hos deg også<3 Har du flere digitale?
Jeg har igjen to digitale, så tenker å ta en av dem på fredag for å se om jeg får 3+ da. Jeg må bare huske å ikke freake ut dersom jeg ikke får det.
Prøver å ikke stresse så mye med noe som helst denne gangen iom at det er siste gang jeg skal gå gravid og barn nummer 4... men klarer jo ikke dy meg!Har mange !Prøver å ikke stresse så mye med noe som helst denne gangen iom at det er siste gang jeg skal gå gravid og barn nummer 4... men klarer jo ikke dy meg!
Jeg får fortsatt bare 1-2...Fikk denne i dag (endelig). 5+2. Tok en på fredag (5+0) som jeg fortsatt fikk 2-3 på, så det har vært to nervøse dager.
Jeg får fortsatt bare 1-2...
Tok i går...Tok du test igjen i dag?
Tok i går...
Har åpnet testen og sammenlignet med bilder fra åpnede tester av samme type og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får minst 2-3...
Vis vedlegget 412799Ser jo økningen, men synes fortsatt streken er svak til å være 22DPO. Tenker jeg ringer legen og får målt hcg eenne uken iom at jeg har fortid med både BO og EXU...
Endelig økning på CB!6+0Vis vedlegget 413023