Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Jeg var 17 dpo i går og har fortsatt ikke fått så sterke eller mer enn 1-2 men gleder meg til å se så sterke tester gratulerer så mye!Da senker jeg skuldrene et lite hakk og roer ned testingen 19 DPO i dag.Vis vedlegget 412207
Senere eggløsning enn du tror. Kanskje det lang tid før egget festet seg. Kanskje du er av de som produserer hcg sent?Jeg tok en graviditetstest 14 dpo og en 17 dpo hvor begge var negative (digitale), så tok jeg en 24dpo og en 25 dpo (ikke digitale, men strips) som var positive med veldig tydelig strek. Ser folk skriver de testet positivt veldig tidlig, hva kan grunnen være til at det tok så lang tid før jeg testet positivt?
Signerer denSenere eggløsning enn du tror. Kanskje det lang tid før egget festet seg. Kanskje du er av de som produserer hcg sent?
Jeg også! Jeg fikk veldig tidlig positiv (leeenge før IKM), men jeg tror eggløsningen skjedde mye tidligere enn vanlig, så er nok derfor.Signerer den
Den er ødelagt om ikke kontrollstreken dukker opp!Fikk svak positiv på clearblue ekstra tidlig på torsdag (13 DPO, 3+6). Skulle prøve meg på en vanlig CB i dag (4+1), men den må ha vært ødelagt eller jeg gjorde noe feil, for det kom ikke opp strek i det testvinduet en gang..? Noen som har opplevd det samme? Måtte da selvfølgelig ta en digital, for det er det eneste jeg har igjen, og den viste 2-3, men kjenner jeg likevel har fått en litt uggen følelse som ikke vil slippe taket etter den testen som ikke viste noen ting
Den er ødelagt om ikke kontrollstreken dukker opp!
Er det rfsu sine test ofte tester du bruker? Syns det merket har lite fargestoff i seg. Kjøp makesure på meny istede, om du har økning vises det bedre på de.Vis vedlegget 412409Vis vedlegget 412409
Fra øverst: 24dpo-25dpo-28dpo og 31dpo. Jeg syntes streken ser helt lik ut på alle. Veldig bekymret for at noe er galt da jeg ikke ser noe tydlig økning i farge på streken. Føler andre sine tester har så markant forskjell.. Er dette noe å bekymre seg for? Er 6+2 i dag.