Våre tester ❤️

Lister meg inn her med dagens test 9 dpo. Igår var den helt blenda, men idag er det tydelig noe der :love7 Håper jeg blir her sammen med dere frem til april :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20230811_062553.jpg
    IMG_20230811_062553.jpg
    2,3 MB · Visninger: 83
Måtte ta en rfsu også for å se at det ikke var skygge :p håper det blir solid økning i dagene fremover :love7 :smiley-angelic001 ser jo nå at bildene ikke viser strekene like godt som i virkeligheten :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20230811_143301.jpg
    IMG_20230811_143301.jpg
    2,6 MB · Visninger: 70
Jeg tok en graviditetstest 14 dpo og en 17 dpo hvor begge var negative (digitale), så tok jeg en 24dpo og en 25 dpo (ikke digitale, men strips) som var positive med veldig tydelig strek. Ser folk skriver de testet positivt veldig tidlig, hva kan grunnen være til at det tok så lang tid før jeg testet positivt?

Jeg tok en graviditetstest 14 dpo og en 17 dpo hvor begge var negative (digitale), så tok jeg en 24dpo og en 25 dpo (ikke digitale, men strips) som var positive med veldig tydelig strek. Ser folk skriver de testet positivt veldig tidlig, hva kan grunnen være til at det tok så lang tid før jeg testet positivt?
Senere eggløsning enn du tror. Kanskje det lang tid før egget festet seg. Kanskje du er av de som produserer hcg sent?

Fikk svak positiv på clearblue ekstra tidlig på torsdag (13 DPO, 3+6). Skulle prøve meg på en vanlig CB i dag (4+1), men den må ha vært ødelagt eller jeg gjorde noe feil, for det kom ikke opp strek i det testvinduet en gang..? Noen som har opplevd det samme? Måtte da selvfølgelig ta en digital, for det er det eneste jeg har igjen, og den viste 2-3, men kjenner jeg likevel har fått en litt uggen følelse som ikke vil slippe taket etter den testen som ikke viste noen ting :(

Vedlegg

• IMG_1841.jpeg
    IMG_1841.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 69
Fikk svak positiv på clearblue ekstra tidlig på torsdag (13 DPO, 3+6). Skulle prøve meg på en vanlig CB i dag (4+1), men den må ha vært ødelagt eller jeg gjorde noe feil, for det kom ikke opp strek i det testvinduet en gang..? Noen som har opplevd det samme? Måtte da selvfølgelig ta en digital, for det er det eneste jeg har igjen, og den viste 2-3, men kjenner jeg likevel har fått en litt uggen følelse som ikke vil slippe taket etter den testen som ikke viste noen ting :(
Den er ødelagt om ikke kontrollstreken dukker opp!

Den er ødelagt om ikke kontrollstreken dukker opp!

Kom ingenting i det lille vinduet, jeg venta i 10 minutter. Kom bare en svak horisontal linje i testvinduet. Hadde gleda meg til kryss. Veldig kjedelig, og jeg sliter med å slå meg til ro med at den andre er riktig. Må ta en ny om et par-tre dager for å finne roen tror jeg.

10 dpo og aldri fått positiv så tidlig før. Satser på at det er et godt tegn da de siste 5 svangerskapene endte i MA.

Vedlegg

• IMG_1853.jpeg
    IMG_1853.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 48
  • IMG_1855.jpeg
    IMG_1855.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 48
Er så redd det skal gå galt - igjen!

Så jeg tester og sjekker det jeg kan...

Positiv test 14 dpo
Hcg 16 dpo (4+2): 777
Hcg 18 dpo (4+4): 1852
Og fikk 3+ på CD 20 dpo (4+6).
Det ser jeg jo av hcg at jeg absolutt burde få også, men hadde ikke fått svaret på hcg enda, og måtte sjekke at det hvert fall hadde bikket 2000 .

5+1 nå og tiden snegler seg avgårde

IMG_7949.jpegIMG_7949.jpeg

Fra øverst: 24dpo-25dpo-28dpo og 31dpo. Jeg syntes streken ser helt lik ut på alle. Veldig bekymret for at noe er galt da jeg ikke ser noe tydlig økning i farge på streken. Føler andre sine tester har så markant forskjell.. Er dette noe å bekymre seg for? Er 6+2 i dag.

Vis vedlegget 412409Vis vedlegget 412409

Fra øverst: 24dpo-25dpo-28dpo og 31dpo. Jeg syntes streken ser helt lik ut på alle. Veldig bekymret for at noe er galt da jeg ikke ser noe tydlig økning i farge på streken. Føler andre sine tester har så markant forskjell.. Er dette noe å bekymre seg for? Er 6+2 i dag.
Er det rfsu sine test ofte tester du bruker? Syns det merket har lite fargestoff i seg. Kjøp makesure på meny istede, om du har økning vises det bedre på de.

Back
Topp