Våre tester ❤️

Fikk denne i går morges, 4+4. Håper så inderlig dette blir terminspire

Vedlegg

• IMG_1856.jpeg
    IMG_1856.jpeg
    847,1 KB · Visninger: 25
Jeg får fortsatt bare 1-2 4+6 i dag!

Veldig individuelle forskjellig når det bytter mellom de ulike ukestalla har jeg sett, så det blir vel snart 2-3 hos deg også :D <3 Har du flere digitale?

Jeg har igjen to digitale, så tenker å ta en av dem på fredag for å se om jeg får 3+ da. Jeg må bare huske å ikke freake ut dersom jeg ikke får det.

Veldig individuelle forskjellig når det bytter mellom de ulike ukestalla har jeg sett, så det blir vel snart 2-3 hos deg også :D <3 Har du flere digitale?

Jeg har igjen to digitale, så tenker å ta en av dem på fredag for å se om jeg får 3+ da. Jeg må bare huske å ikke freake ut dersom jeg ikke får det.
Har mange ! :excited001 Prøver å ikke stresse så mye med noe som helst denne gangen iom at det er siste gang jeg skal gå gravid og barn nummer 4... men klarer jo ikke dy meg!

Har mange ! :excited001 Prøver å ikke stresse så mye med noe som helst denne gangen iom at det er siste gang jeg skal gå gravid og barn nummer 4... men klarer jo ikke dy meg!

Nummer tre og mest sannsynlig siste her også. Jeg tenkte jeg skulle være chill og ikke teste så mye. Og bare la hverdagen gå som vanlig, så ville sikkert tiden gå fort. Men jeg blir jo helt oppslukt, og er så redd det skal gå galt.

Jeg fikk 3+ , uke 4+3 , følte nesten det va tidelig å få det, men da stiger vertfall hcg ❤️ andre som har fått 3+ så tidlig ? De andre gangene har jeg ikke fått 3+ før uke 5+3

Deler denne for de som er interessert

Fikk denne i dag (endelig). 5+2. Tok en på fredag (5+0) som jeg fortsatt fikk 2-3 på, så det har vært to nervøse dager.

Vedlegg

• IMG_1883.jpeg
    IMG_1883.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 12
Tok i går...
Har åpnet testen og sammenlignet med bilder fra åpnede tester av samme type og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får minst 2-3...

Fant en tråd på forumet her i går om den digitale testen, mens jeg selv stresset litt over å ikke ha fått 3+. Der var det noen som hadde målt hcg hos lege og fått over 10 000, men allikevel ikke fått 3+, så det kan visst være litt feil med dem. Og hvis du har åpna og sammenligna strekene, så var det sikkert noe galt med testen ja.

picture_1692554741532.pngSer jo økningen, men synes fortsatt streken er svak til å være 22DPO. Tenker jeg ringer legen og får målt hcg eenne uken iom at jeg har fortid med både BO og EXU...

Back
Topp