Våre synder

Sliter med å kutte koffein, jobber i anlegg, hvor alle går rundt med kaffi hele tiden:S Men tar som regel kun halv kopp, og noen slurker et par ganger for dagen, så er jeg fornøyd :D Men savner veldig energidrikk og, blir nok et par en gang i blant de dagene jeg ikke drikker kaffi.

Jeg tror den der lakris-regelen er basert på typ Finland, hvor de spiser MYE lakris. Fant dette i en artikkel:

«Gravide bør derfor ikke få i seg mer enn 500 mg glycyrrizin i uka, noe som er ganske mye. 500 mg tilsvarer 11 esker Ifa eller 10 plater Nero-sjokolade.»
Nu blei æ glad :D Elsker lakris, så da kan æ unne mæ litt lakris iallefall!

Drikker en boks hver kveld mens jeg tar de jeg også :hilarious: men drikker også på dagen da.. barra mååå ha det :hilarious:
Drikker et glass nå også :hilarious: Tror jeg ikke føler meg så skyldig fordi foreldrene mine alltid sa da jeg var liten at cola og chips / kjeks hjalp mot kvalme :wacky: Nå blir jeg fortsatt kvalm av all mat da, men drikke går som regel greit

Drikker et glass nå også :hilarious: Tror jeg ikke føler meg så skyldig fordi foreldrene mine alltid sa da jeg var liten at cola og chips / kjeks hjalp mot kvalme :wacky: Nå blir jeg fortsatt kvalm av all mat da, men drikke går som regel greit

Hahaha er så bra vi er 2 iallefall.. :hilarious: føler Cola er en av de gå tingene som går greit når jeg er kvalm.. :angelic:

Blir litt pepsi max, og har funnet en cola zelo uten koffein, så bytter litt på utover dagen:hilarious:

Drikker fortsatt litt for mye kaffe og cola, men kan ikke være perfekt gitt. Prøver å spise sunnere og være i mer aktivitet i hvertfall

Back
Topp