Oi fascinerende!Visste ikke det med lakris, så spesielt at jeg har begynt å kaste opp om jeg får lakrissmak i munnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi fascinerende!Visste ikke det med lakris, så spesielt at jeg har begynt å kaste opp om jeg får lakrissmak i munnen.
Nu blei æ glad Elsker lakris, så da kan æ unne mæ litt lakris iallefall!Jeg tror den der lakris-regelen er basert på typ Finland, hvor de spiser MYE lakris. Fant dette i en artikkel:
«Gravide bør derfor ikke få i seg mer enn 500 mg glycyrrizin i uka, noe som er ganske mye. 500 mg tilsvarer 11 esker Ifa eller 10 plater Nero-sjokolade.»
High five! Drikker et glass akkurat nå mens jeg tar gravidtilskuddeneDrikker litt mye Cola gitt
High five! Drikker et glass akkurat nå mens jeg tar gravidtilskuddene
Drikker et glass nå også Tror jeg ikke føler meg så skyldig fordi foreldrene mine alltid sa da jeg var liten at cola og chips / kjeks hjalp mot kvalme Nå blir jeg fortsatt kvalm av all mat da, men drikke går som regel greitDrikker en boks hver kveld mens jeg tar de jeg også men drikker også på dagen da.. barra mååå ha det
Drikker et glass nå også Tror jeg ikke føler meg så skyldig fordi foreldrene mine alltid sa da jeg var liten at cola og chips / kjeks hjalp mot kvalme Nå blir jeg fortsatt kvalm av all mat da, men drikke går som regel greit