Nei det kan være. Det må jo være opp til hvert enkelt menneske å bestemme hva de velger å gjøre og ikke gjøre. Er nok mange i disse forumene som snuser men ikke skriver det fordi folk er dømmende. Men nu spiller det uansett ingen rolle mere for min delIkke gitt at nye her inne har fått med seg at det ble en liten berg- og dalbane for din del, med positive og negative tester om hverandre, sterilisering og blødningSkjønner godt at man da kan reagere på frasen «Så snuser jeg, kommer ikke til å slutte». Når det er sagt har jeg jo forståelse for at det ikke er så lett å slutte på dagen for de som er gravide.
koffein generelt kan man vel si! Men jobber 3 delt turnus og overvekt av netter- OG er småbarnsmamma og hundemamma ,så man trenger all livsgnist på boks man kan få
har regnet ut at i teorien kan jeg drikke 1 redbull og 1 kopp kaffe pr dag for å holde meg under dagsgrensa til en gravid
)
Skjønner det er vanskelig. Synes du har gjort en god jobb! Blir det for vanskelig så vær rask å ta kontakt med jordmor eller lege.
Jeg har aldri vært flink på å huske å si det på restaurant da, men får vel få mannen til å hjelpe å huske på det