Våre Symptomer

Babyboom87

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Marsboerne 2023
Alltid gøy og utveksle litt symptomer!

Her er jeg småkvalm som kommer og går, blir alltid bedre når jeg får i meg mat!
Murringer og litt støl i magen!
 
Trøtt, murringer og støl i magen her å, og ømme bryster. Men glemmer jeg er gravid

Litt stressa for at jeg ikke er kvalm, var veldig dårlig med første.
 
Jeg er mest trøtt og ømme bryster, litt kvalm innimellom. Det har begynt å strekke godt i livmoren også, spesielt på natta.
 
Trøtt, kvalm, murringer, svimmel, ekstremt sulten, hormonell og smerter i korsryggen. Strekker i livmoren og vondt å amme, men usikker på om det bare er ømme pupper eller tenner på eldstemann :happy7
 
Trøtt, litt kvalm innimellom, murringer og strekninger i magen (spesielt om kvelden). Kjenner meg litt oftere sulten enn vanlig.
 
Hvordan er symptomene deres om dagen? I går hadde jeg super dag, men i dag er jeg kjempe kvalm :depressed: Trøtt er jeg stortsett hele dagen, men føler det andre er så fra dag til dag. Det er vel bare å nyte de gode dagene!
 
Formen er stort sett veldig fin ☺️ Trøttere enn vanlig, litt murringer i magen og innimellom litt kvalme. Håper formen vil være like god som i første svangerskap.
 
Formen er stort sett veldig fin ☺️ Trøttere enn vanlig, litt murringer i magen og innimellom litt kvalme. Håper formen vil være like god som i første svangerskap.
Så bra, deilig å slippe altfor mye kvalme og ikke minst oppkast :) . Jeg har hatt to svangerskap med mye kvalme i starten så er egentlig forbedret på det. Det er heldigvis litt opp og ned!
 
Stor variasjon fra dag til dag og gjennom dagen! Litt småkvalm av og på. Mer trøtt enn vanlig, varierende humør. Har også litt murringer nederst i magen av og til. Veldig moderate symptomer egentlig, jobber og fungerer som normalt ellers, men blir godt med ferie snart :D
 
Når kom kvalmen og andre symptomer hos dere? Dette er første gang for meg og jeg kjenner absolutt ingenting :smiley-ashamed004 .. kanskje litt murring og ubehag bare
Hos meg har det startet tidlig denne gangen, men som regel for fullt fra uke 6, med dårlig matlyst og oppkast frem til uke 14. Det er veldig individuelt dette med kvalme og symptomer. Noen slipper alt, så om det ikke kommer hos deg så må du bare nyte det :dance018

Det ble oppdaget MA hos meg i uke 11 rett før jul og da kastet jeg opp hver dag fra ca uke 6, selv om det ikke hadde vært liv siden uke 8. Dette er ikke for å skremme, men bare vise at man faktisk kan ha både mye og lite symptomer uten at det gir så mye indikasjon på om det går bra eller ikke. :)
 
4+6 i dag og har hatt ekstremt ømme pupper i en ukes tid. Mer og mer morgenkvalme for hver dag som går. Mye kviser, veldig oppblåst ☺️
 
Når kom kvalmen og andre symptomer hos dere? Dette er første gang for meg og jeg kjenner absolutt ingenting :smiley-ashamed004 .. kanskje litt murring og ubehag bare
I mitt første svangerskap hadde jeg stort sett ingen symptomer gjennom hele svangerskapet, og fødte en frisk og fin gutt ti dager etter termin Andre svangerskap var jeg pittelitt uggen de første tolv ukene, ellers ingenting. Fødte ei frisk og fin jente syv dager etter termin ❤️ Dette svangerskapet har jeg vært kvalm siden 9 dager etter eggløsning og blir bare mer og mer kvalm, i tillegg til at puppene er ekstremt ømme, så alle svangerskap er forskjellige og du skal bare prise deg lykkelig om du ikke blir plaget med kvalme etc ☺️
 
:Heartpink I mitt første svangerskap hadde jeg stort sett ingen symptomer gjennom hele svangerskapet, og fødte en frisk og fin gutt ti dager etter termin Andre svangerskap var jeg pittelitt uggen de første tolv ukene, ellers ingenting. Fødte ei frisk og fin jente syv dager etter termin ❤️ Dette svangerskapet har jeg vært kvalm siden 9 dager etter eggløsning og blir bare mer og mer kvalm, i tillegg til at puppene er ekstremt ømme, så alle svangerskap er forskjellige og du skal bare prise deg lykkelig om du ikke blir plaget med kvalme etc ☺️
Takk for svar! Man blir jo helt sjuk i hue.. hadde sikkert stressa hvis jeg HADDE masse symptomer også.. dette er bare veldig etterlengta:Heartpink
 
Back
Topp