Våre symptomer

Fryser litt mer enn vanlig, masse kviser, ligamentsmerter og forstoppet - men vagt, så nesten litt irriterende lite og ingen ting å kjenne etter på

Ja, har vært litt bedre med kvalmen i dag. Forrige gang kom det i uke 6. Har cravet asiatisk nesten hele uken :joyful:

Jeg er så sykt trøtt :dead: 5+2
Samme her… sover mye og er stuptrøtt. Har tatt en lur på sofaen i dag :sleep011 Hatt «hetetokter» og nattesvette, samt luft i magen i starten. Bedre nå. Luktesansen er forsterket og tisser oftere. Ellers er jeg i fin form.

Samme her… sover mye og er stuptrøtt. Har tatt en lur på sofaen i dag :sleep011 Hatt «hetetokter» og nattesvette, samt luft i magen i starten. Bedre nå. Luktesansen er forsterket og tisser oftere. Ellers er jeg i fin form.
Høres veldig likt ut som meg!

Noen andre enn meg som føler at småkvalmen alltid kommer på kveldstid? Er i fin form om dagen

Er hele tiden akutt trøtt og småkvalm.

Jeg slet med karpatunellsyundrom når jeg var gravid i 2016 og 2018. Ikke kjent smerte i armene på 5 år. Tror dere ikke at det begynte noen dager etter eggløsning? Jeg blir koko. Det blir dårlig med søvn om dette fortsetter!

Veldig trøtt! Noe tunge pupper, men ikke berøringsøm. Merker litt økt utflod.

En del svimmel, var på apoteket istad, brakk meg ved parkeringen. Hadde jeg spist noe, hadde jeg kastet opp der og da..
skulle ta blodprøver i dag, måtte spørre om å gå forran i køen, var så mange med sterke lukter :hungover:

Murrer så sykt i dag og løs i magen, var likt med mini, så vet det er like gravidsymptom som mensen symptom for meg :Heartpink Også er jeg så trøtt

Flere enn meg som har skikkelig mensen smerter og litt brunt utflod? Er 4+2 :( :smiley-ashamed005
Murrer godt! Hadde enda mer menssmerter da jeg var i uke 4+x, litt mindre nå som jeg er 5+3, men kommer og går fortsatt

Sår korsrygg og kjenner noe er på gang i høyre side, mindre symptomer nå enn det jeg hadde i de to andre graviditetene (endte i MA og SA). 10 dpo.

Murringer i magen, ømme/tunge bryst og luktesans som en topptrent sporhund.

Her går det i urolig søvn, hyppige doturer, slitenhet/trøtthet, hvilepuls som ligger ca 10 slag høyere enn normalen, og tidvis litt kvalme/brekningstendenser. Ser fra loggføring i tidligere svangerskap at kvalmen og de ømme puppene kom for fullt i uke 6, så bare å stålsette seg :hungover:

Back
Topp