Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan helt fint det er selv 4+2 og har kvalme som kommer og går. Kjipt i går, ikke i dag - men venter på det setter inn for fullt…Kan man være kvalm allerede? 4+4 og har vært så utrolig kvalm hele dagen![]()
Samme her… sover mye og er stuptrøtt. Har tatt en lur på sofaen i dagJeg er så sykt trøtt5+2
Hatt «hetetokter» og nattesvette, samt luft i magen i starten. Bedre nå. Luktesansen er forsterket og tisser oftere. Ellers er jeg i fin form.Høres veldig likt ut som meg!Samme her… sover mye og er stuptrøtt. Har tatt en lur på sofaen i dagHatt «hetetokter» og nattesvette, samt luft i magen i starten. Bedre nå. Luktesansen er forsterket og tisser oftere. Ellers er jeg i fin form.
Jeg var kvalm og veldig trøtt så tidlig. Men lurer jo alltid på om det er psyken. At hode bare tuller med meg!Jeg er kanskje 3+2???
Er det mulig å ha symptomer så tidlig????
Føler meg kvalm og sensitiv for lukt!!!
Murrer godt! Hadde enda mer menssmerter da jeg var i uke 4+x, litt mindre nå som jeg er 5+3, men kommer og går fortsattFlere enn meg som har skikkelig mensen smerter og litt brunt utflod? Er 4+2![]()
![]()
Når gikk det over for deg?Murrer godt! Hadde enda mer menssmerter da jeg var i uke 4+x, litt mindre nå som jeg er 5+3, men kommer og går fortsatt
Ble mindre rundt 4+5 , men kommer og går fortsatt! Husker ikke når set gikk over med mini, men har sluttet å notere det i Flo etter uke 7, så rundt da kanskje.Når gikk det over for deg?