Våre symptomer

11+3, nå er symptomene skifta litt, kasta opp i går for første gang, nesa er ennå mer sensitiv. Er mindre kvalm men brekker meg mye lettere og har nå en følelse av å være hoven i svelget, veldig ubehagelig. NOEN FLER?

Sammen med den konstante kvalmen, har også den ekstreme sulten gitt seg og matlyst er nede på minimal.

Litt kvalme igjen, men myyye mindre enn forrige uke, så det er bra. Veldig trøtt, sover ca 11 timer i gjennomsnitt for å klare meg gjennom dagen. Murring i magen/korsryggen er tilbake og.

Tett i nesa, murring,ømme bryster,brekninger og av og til oppkast ved forferdelige lukter.

Veldig lite symptomer om dagen.
Litt treg i magen og oppblåst. Ellers bare litt trøtt og sur.
Merker nesten best at kroppen er i mindre bevegelse nå som jeg er så sliten, for nakken er stiv som aldri før...

Kvalm, lite energi og mye trøtt. Brekker meg av en del lukter. Begynner å føles rart å ligge på magen. Håper kvalmen gir seg, eller i det minste blir mye bedre snart :dead:

Har nesten ingen symptomer - ikke hatt fra starten av heller. Noe ømme pupper og kjenner på at jeg er mye trøtt, ellers er jeg i veldig fin form. Har vært kjempe stresset for lite symptomer men flere sier at det er vanlig. Som å kaste stein i glasshus men skulle faktisk ønske at jeg var litt mer "plaget" :shy:

I dag har jeg hatt helt ekstremt mye kløe inne i magen!
Etter at de fleste andre symptomer har forsvunnet er det godt å kjenne det skjer noe der inne.
Livmora vokser vist fælt i dag:happy:

Flere som sliter med diaré? Har hatt det av og på én ukes tid nå, men nå i helgen har det toppet seg med mye kramper/smerter i magen også. Vet tarmene flytter på seg og at hormoner påvirker, men når kontakter man egentlig lege? Når bør jeg bli bekymret? Er 10+1 i dag, og hadde litt diaré første svangerskap også, men ikke sånn som dette.

Jeg har noen dager hvor jeg er skikkelig hard i magen. Det gjør rett og slett vondt å gå på do:p jeg er 10+1 nå.

Ellers ble jeg plutselig trøtt forrige uke. Føler meg veldig trøtt og sliten nå, har egentlig følt meg i veldig fin form hittil. Så skal ikke klage :)

Flere som har en «øm» livmor? Nesten så den er støl? Jeg håper at det er fordi den vokser, det er er nytt symptom de siste 3 dagene.

(Er litt bekymret for at det skal være noe galt mtp færre/mildere symptomer de siste dagene. Kjennes ikke ut som menssmerter da så håper virkelig alt er bra inni der)

Er 8+3 i dag

Flere som har en «øm» livmor? Nesten så den er støl? Jeg håper at det er fordi den vokser, det er er nytt symptom de siste 3 dagene.

(Er litt bekymret for at det skal være noe galt mtp færre/mildere symptomer de siste dagene. Kjennes ikke ut som menssmerter da så håper virkelig alt er bra inni der)

Er 8+3 i dag
Hadde det mye i forrige svangerskap. Er nok bare livmora som baner seg vei oppover :)

Trøtt, trøtt, og mer trøtt. Jeg klarer meg nesten ikke gjennom arbeidsdagen selv om jeg sover ca 9 timer hver natt. :arghh:
Kvalm og mye murringer, men bare om kvelden.

Er 8+3 i dag
Jeg hadde det sånn de første ukene. Nå er jeg ikke så inmari øm lenger, men det murrer MYE på kveldene når jeg legger meg, spesielt hvis jeg har gjort mye den dagen.

Jeg hadde noen dager i uke 6 uten kvalm, ble ganske bekymret. Men i uke 7 kom kvalmen igjen, hehe. Så det er bare å nyte. :Heartred

Jeg hadde det sånn de første ukene. Nå er jeg ikke så inmari øm lenger, men det murrer MYE på kveldene når jeg legger meg, spesielt hvis jeg har gjort mye den dagen.

Jeg hadde noen dager i uke 6 uten kvalm, ble ganske bekymret. Men i uke 7 kom kvalmen igjen, hehe. Så det er bare å nyte. :Heartred
Har hatt 4-5 dager nå som har vært bedre. Men fortsatt hatt litt kvalme og oppkast på kvelden. Akkurat nå kjenner jeg faktisk på kvalme igjen, akkurat spist frokost, og kjenner meg ganske fornøyd med det. Har litt troa igjen ❤️

Har hatt 4-5 dager nå som har vært bedre. Men fortsatt hatt litt kvalme og oppkast på kvelden. Akkurat nå kjenner jeg faktisk på kvalme igjen, akkurat spist frokost, og kjenner meg ganske fornøyd med det. Har litt troa igjen ❤️
Det går sikkert bra! Når har du neste UL?

Back
Topp