19 desember. Blir i uke 13Det går sikkert bra! Når har du neste UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
19 desember. Blir i uke 13Det går sikkert bra! Når har du neste UL?
Oi, noen uker fortsatt. Men tiden flyr! Det blir beroligende å se at alt går bra i uke 13.19 desember. Blir i uke 13
JaOi, noen uker fortsatt. Men tiden flyr! Det blir beroligende å se at alt går bra i uke 13.![]()
Hva med å ta litt sykmelding?Trøtt, trøtt, og mer trøtt. Jeg klarer meg nesten ikke gjennom arbeidsdagen selv om jeg sover ca 9 timer hver natt.
Kvalm og mye murringer, men bare om kvelden.
Det føles feil å be om sykemelding bare fordi man er trøtt, når andre sliter med oppkast m.m...Hva med å ta litt sykmelding?
Jeg måtte sykmelde meg fordi jeg "bare" var trøtt. Det som er skummelt er om man drar strikken for langt og faktisk ikke klare å komme seg ovenpå til fødselen eller barseltiden. Alle gravide har forskjellige behov og dette er en av de tidene det er viktigst for oss å sette oss og vår helse først.Det føles feil å be om sykemelding bare fordi man er trøtt, når andre sliter med oppkast m.m...
(Jeg har også en jobb der det er svært vanskelig å finne vikar, og vil helst ikke "forlate" elevene mine) Selv om det hadde vært deilig å kunne ta det med ro i en periode. Jeg har nesten ikke overskudd til å tilbringe tid sammen med sønnen min.

Storsett hissig og irritert på mannen stakkars
Du er ikke alene. Jeg er uke 10 og har ikke hatt så mye symptomer. Har gått og vært mye bekymret. Har nok tatt noen tester for mye for å si det sånn.Jeg er 8+5 og eneste symptomet jeg har er uteblitt menstruasjon og trøtthet. Fastlegen sa jeg bare skulle være glad å ikke bekymre meg. Men blir jo urolig å lurer på om det er liv der. 4 uker til ultralyd. Håper tiden går fort.
Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid i begynnelsen av uke 7, hadde ingen symptom, bare uteblitt mens. Deretter ble jeg trøtt og måtte tisse ofte, men hadde ikke noe kvalme før uke 10 eller 12, og det ble ikke så mye heller. Så bare nyt det. Det er sikkert ikke noe galt.Jeg er 8+5 og eneste symptomet jeg har er uteblitt menstruasjon og trøtthet. Fastlegen sa jeg bare skulle være glad å ikke bekymre meg. Men blir jo urolig å lurer på om det er liv der. 4 uker til ultralyd. Håper tiden går fort.

Såå enig! Vil også føle meg gravid og kjenne små bevegelser i magenPå mandag følte jeg meg nesten som før, tenkte det begynte å gi seg da, men så feil kunne jeg ta!!!! Tisser om natta, oppblåst, økt utflod, uggen/kvalm( som er det aller værste) og sliten. Nevnte jeg at jeg gråter mye også? Kjenner livmoren strekker og drar seg titt og ofte også… Vil så gjerne at ukene skal gå fort!! Jeg vil føle meg gravid, få mage og kjenne livIkke bare føle meg «syk»

Samme her, er sykemeldt pga utmattelse og trøtthet nå! Sykemeldt 50% neste uke så prøver så godt jeg kan…Jeg måtte sykmelde meg fordi jeg "bare" var trøtt. Det som er skummelt er om man drar strikken for langt og faktisk ikke klare å komme seg ovenpå til fødselen eller barseltiden. Alle gravide har forskjellige behov og dette er en av de tidene det er viktigst for oss å sette oss og vår helse først.