Våre mager <3

Ikke fått synlig mage enda jeg :(

ImageUploadedByBV Forum1410008945.323773.jpg18+5 med "storbror"

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

18+0 i dag. Nå vokser den med stormskritt :)

Vedlegg

• 1410011532019.jpg
    1410011532019.jpg
    33,4 KB · Visninger: 128
Godt å se det er fler enn meg med liten mage!:) følte meg så utenfor når jeg såg alle struttende magene over her:p

♡Overgangen feb/mars♡

Godt å høre at vi er flere! Ja jeg også, fortsatt litt beskjeden mage her, men den kommer vel etterhvert! :) Inmrømmer at jeg ønsker den skal strutte litt mer etterhvert og at jeg er smått sjalu på alle de fine magene over! :)

Godt å høre at vi er flere! Ja jeg også, fortsatt litt beskjeden mage her, men den kommer vel etterhvert! :) Inmrømmer at jeg ønsker den skal strutte litt mer etterhvert og at jeg er smått sjalu på alle de fine magene over! :)
Samme her! Småsjalu! Men var ei som sa at det var bare å nyte det før den ble for stor - for da slapp den være i veien så lenge. Så lever på den:D

♡Overgangen feb/mars♡

Samme her! Småsjalu! Men var ei som sa at det var bare å nyte det før den ble for stor - for da slapp den være i veien så lenge. Så lever på den:D

♡Overgangen feb/mars♡

Hehe ja får gjøre det jeg også! Var sammen med to andre gravide i helgen og de hadde ikke så alt for mye større mage enn meg og de går begge med nummer 3, så det hjalp jo litt på :)

Ikke tatt bildet av magen enda xD magen min er bare litt blubben xD ser bare feit ut xD

ImageUploadedByBV Forum1410209794.941088.jpg19+1

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp