Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som babymage, men det er jo bare fordi jeg er helt vilt oppblåstNoen som begynner å få mage allerede ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ditt 3 svangerskap nå? Mitt og! Og jeg er 8 uker men er omtrent som deg, hadde liksom tenkt å holde dette hemmelig en stund men det er visst bare å glemme !Eg passer Ingen av av buksene mine lenger . Ca 8 uker på vei og 3 svangerskap sliter med å skjule magen
Er det første?Jeg er 7+1 idag og ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei... tror det er mest luft da, men sliter skikkelig med å skjule den!!! Gleder meg til å kunne strutte med den og vise den fram istedet for å se tjukk ut
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Er det ditt 3 svangerskap nå? Mitt og! Og jeg er 8 uker men er omtrent som deg, hadde liksom tenkt å holde dette hemmelig en stund men det er visst bare å glemme !
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja 3 svangerskap nå men har bare fullført 1 har ei jente på snart 3
Skjønte hva du mente ♡ da blir der koselig med en liten en til vettu ♡Så litt feil ut nå ser eg men har altså ei jente og en liten engel
Er det nr 1 ? Du har jo fått veldig mage da er du flat fra før ? Jeg er helt normal men har fått mye mage i løpet av kort tid, sida snakker vi for 2 uker siden var det ikke No og nå er den ordentlig kul!Jeg er 7+1 idag og ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei... tror det er mest luft da, men sliter skikkelig med å skjule den!!! Gleder meg til å kunne strutte med den og vise den fram istedet for å se tjukk ut
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app