Våre magebilder <3

Uke 15+5 :)


24c85dc7a2bc734237f658d56a5b6d8b
 
5622828f98c6f31168328171fd8a889c


Lurer på om alt dette rett og slett bare er nyervervet fett!!? Og slappe magemuskler! :-( Når jeg ligger får jeg ikke sånn babybump som dere andre.. Og denne kula er helt myk.. Er deres hard? Er 14 uker men tror ikke livmoren har kommet opp enda. Søren jeg har vel bare blitt småfeit og slapp :'(
 
5622828f98c6f31168328171fd8a889c


Lurer på om alt dette rett og slett bare er nyervervet fett!!? Og slappe magemuskler! :-( Når jeg ligger får jeg ikke sånn babybump som dere andre.. Og denne kula er helt myk.. Er deres hard? Er 14 uker men tror ikke livmoren har kommet opp enda. Søren jeg har vel bare blitt småfeit og slapp :'(
Hvordan er den om morningen før du har tissa? Jeg kjenner livmoren godt på moningen før jeg har tømt blæren, kjenner den ikke like godt etterpå. Dette er nr 2, så livmoren er nok litt større enn med nr 1. Når jeg står kjenner jeg kulen, men har litt myk polstring utenpå :p

Husk også at livmoren er større og presser alt annet opp :) Syns du hadde en søt liten mage, jeg :)
 
Hehe. Kjenner masse greier, men jeg klarer ikke å skille de ulike tingene fra hverandre Det er nok som det skal, og jeg tror nok egentlig som du sier at det er tarmer og annet som har blitt presset oppover.. Men hormonene mine sa at jeg bare var tjukk :p :-o
 
Hehe. Kjenner masse greier, men jeg klarer ikke å skille de ulike tingene fra hverandre Det er nok som det skal, og jeg tror nok egentlig som du sier at det er tarmer og annet som har blitt presset oppover.. Men hormonene mine sa at jeg bare var tjukk :p :-o
Kjenner meg såå igjen i det du skriver :p når jeg står oppreist har jeg ganske kul på magen, men kjennes ut som bare fett når jeg ligger, og når hormonene slår inn da så er jeg plutselig blitt smellfeit haha :-D
 
Back
Topp