Der var det en fin mage! Hvor langt er du på vei?Iiiih, ting skjer så fort her nå! Synes jeg kan se forskjell fra dag til dag!![]()
På første bilde holder jeg inne magen så mye som mulig, og på det andre bildet slapper jeg av![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var det en fin mage! Hvor langt er du på vei?Iiiih, ting skjer så fort her nå! Synes jeg kan se forskjell fra dag til dag!![]()
På første bilde holder jeg inne magen så mye som mulig, og på det andre bildet slapper jeg av![]()
Der var det en fin mage! Hvor langt er du på vei?![]()
Så herlig! Jeg vet enda ikke hvor mange det er i magehula mi. Er straks i uke 12.13+6 med tvillinger![]()
Ååå så FIN du er ♡Iiiih, ting skjer så fort her nå! Synes jeg kan se forskjell fra dag til dag!![]()
Takk skjønningÅåå så FIN du er ♡![]()
Snart er magen din minst like fin!Spennende! Hvor langt er du på vei?Sånn er jeg for tiden.... lurer veldig på om det kan være to der inne!!!