Våre graviditetstester

Kan man høre hjertet på noen måte? Jeg er grønn, hehe.. Trenger ikke se noe. Jeg vil bare vite om embryoet faktisk er dødt, slik at jeg slipper å fortsette å knytte meg til det. Jeg takler veldig dårlig å miste noen jeg har knyttet meg til.

Får se om den synker. Men de spotblødningene jeg har gjør meg bare mye mer bekymret.
Man kan kun høre hjertet på tul så tidlig, og gjerne ikke før 6+noe heller har jeg lest. Masse lykke til!

b5d6b310f330affd266df2a943ab1946.jpg

:D

ImageUploadedByBV Forum1486131157.978546.jpg

Ånei... hadde håpet på 3+ i dag... fikk 2-3 for en uke siden (4+1) og hvis hcg dobler seg annen hver dag burde jeg vel fått 3+ nå? Erfaringer? Syns også det er rart jeg ikke har symptomer lengre (bortsett fra ømme pupper) og at jeg ikke er kvalm siden jeg har vært det i alle svangerskap

Vis vedlegget 217931

Ånei... hadde håpet på 3+ i dag... fikk 2-3 for en uke siden (4+1) og hvis hcg dobler seg annen hver dag burde jeg vel fått 3+ nå? Erfaringer? Syns også det er rart jeg ikke har symptomer lengre (bortsett fra ømme pupper) og at jeg ikke er kvalm siden jeg har vært det i alle svangerskap
Ikke alle som får 3+ når de bare er 5+1, ville ventet til i slutten av uke 5 med å ta en ny digital :)

Back
Topp