Tror jeg forsiktig kan snike litt her..
deilig å endelig se to streker etter 8mnd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 4+5 i dag og fikk bare 2-3 uker på digital. Men tok rfsu test som viste bra strek![]()
Man kan kun høre hjertet på tul så tidlig, og gjerne ikke før 6+noe heller har jeg lest. Masse lykke til!Kan man høre hjertet på noen måte? Jeg er grønn, hehe.. Trenger ikke se noe. Jeg vil bare vite om embryoet faktisk er dødt, slik at jeg slipper å fortsette å knytte meg til det. Jeg takler veldig dårlig å miste noen jeg har knyttet meg til.
Får se om den synker. Men de spotblødningene jeg har gjør meg bare mye mer bekymret.
Man kan kun høre hjertet på tul så tidlig, og gjerne ikke før 6+noe heller har jeg lest. Masse lykke til!
6+2 fikk vi se hjertet til knøttet banke som bare rakkern i første svangerskapOk..
Takk!
Det er så herlig å få den siste bekreftelsen der [emoji7][emoji7]MVis vedlegget 217850 Måtte bare!!hurra! 6 uker i morgen <3
Det er så herlig å få den siste bekreftelsen der [emoji7][emoji7]
Digital i dag viser bare 2-3, og jeg skal være 5+3... Skal kjøpe en dobbelpakke med digital og håpe på økning..
Ikke alle som får 3+ når de bare er 5+1, ville ventet til i slutten av uke 5 med å ta en ny digitalVis vedlegget 217931
Ånei... hadde håpet på 3+ i dag... fikk 2-3 for en uke siden (4+1) og hvis hcg dobler seg annen hver dag burde jeg vel fått 3+ nå? Erfaringer? Syns også det er rart jeg ikke har symptomer lengre (bortsett fra ømme pupper) og at jeg ikke er kvalm siden jeg har vært det i alle svangerskap
Ikke alle som får 3+ når de bare er 5+1, ville ventet til i slutten av uke 5 med å ta en ny digital![]()