Våre graviditetstester

Digital i dag viser bare 2-3, og jeg skal være 5+3... Skal kjøpe en dobbelpakke med digital og håpe på økning..

Jeg hadde samme opplevelse i dag. Kanskje vi er litt kortere enn hva vi tror bare :)

Jeg vet jeg hadde EL 6 eller 7 januar, så skal i teorien være 5+4/5. Idag får jeg forhåpentligvis svar på hcg-prøven jeg tok på mandag.

Håper du snart får 3+ :)

Oj.. sikker på du er så langt da? Jeg hadde siste mens 22. des men er en uke senere pga jeg hadde eggløsning sent.. så i følge mens er jeg 5+6 i dag og i følge eggl. 4+6.. har du fått 3+ tidligere???

Jeg hadde EL 6 eller 7 januar. Jeg trodde det var 6, men mulig det var 7. Da skal jeg være minst 5+4. Skal jeg følge menstermin (som legen gjør) er jeg 6+1.
Ikke fått 3+ tidligere nei. Det jeg håper nå, er at jeg får tul.

Jeg tror nok jeg kan være med i dette forumet her.

pp26
12 dpo
test tatt i dag tidlig :)

Vedlegg

• 01.02.2017 06.37.51.jpg
    01.02.2017 06.37.51.jpg
    17,9 KB · Visninger: 86
Her er mine tester [emoji173]

6159f6b3513958d402e794ce305ae3ad.jpg

Dette likte jeg ikke.. :( 5+5
Vis vedlegget 217648
Tok du den på morgenurin? Mulig urinen var for konsentrert nemlig. Leste i september17 at ei hadde testet 5+4 (mulig det var 5+3) på morgenen og fått 2-3. Hadde tatt ny test på formiddagen samme dag og fått 3+. Testene har et "tak" på hvor mye hcg de kan måle. Dersom du har flere digitale, skader det jo ikke å prøve :)

Tok du den på morgenurin? Mulig urinen var for konsentrert nemlig. Leste i september17 at ei hadde testet 5+4 (mulig det var 5+3) på morgenen og fått 2-3. Hadde tatt ny test på formiddagen samme dag og fått 3+. Testene har et "tak" på hvor mye hcg de kan måle. Dersom du har flere digitale, skader det jo ikke å prøve :)

Morgenurin ja.
Jeg har ikke flere digitale, og jeg orker rett og slett ikke flere skuffelser.
HCG var 1477 på mandag (22 DPO). Gjennomsnittet er 2422..

Morgenurin ja.
Jeg har ikke flere digitale, og jeg orker rett og slett ikke flere skuffelser.
HCG var 1477 på mandag (22 DPO). Gjennomsnittet er 2422..
Ah, skal du ta ny blodprøve for å sjekke stigning? Ikke utenkelig at egget har gått i dvale (vet ikke hvordan det fungerer, men har lest mange som nevner det), og da kan du være kortere på vei. Krysser fingrene for at det går bra med deg:)

Ah, skal du ta ny blodprøve for å sjekke stigning? Ikke utenkelig at egget har gått i dvale (vet ikke hvordan det fungerer, men har lest mange som nevner det), og da kan du være kortere på vei. Krysser fingrene for at det går bra med deg:)

Ja, jeg skal ta ny blodprøve imorgen. Er det ikke stigning slik det skal være, må de jo nesten gjøre noe med det..? Henvise til tul eller noe?
Takk!

Ja, jeg skal ta ny blodprøve imorgen. Er det ikke stigning slik det skal være, må de jo nesten gjøre noe med det..? Henvise til tul eller noe?
Takk!

Du får nok ikke ultralyd. Det er jo derfor de sjekker hcg. Men om den synker og du ikke begynner å blø vet jeg ikke hva de gjør? De kan jo uansett ikke se noe så tidlig

Du får nok ikke ultralyd. Det er jo derfor de sjekker hcg. Men om den synker og du ikke begynner å blø vet jeg ikke hva de gjør? De kan jo uansett ikke se noe så tidlig

Kan man høre hjertet på noen måte? Jeg er grønn, hehe.. Trenger ikke se noe. Jeg vil bare vite om embryoet faktisk er dødt, slik at jeg slipper å fortsette å knytte meg til det. Jeg takler veldig dårlig å miste noen jeg har knyttet meg til.

Får se om den synker. Men de spotblødningene jeg har gjør meg bare mye mer bekymret.

Takk!
Dersom det ikke er stigning, vil de nok mest sannsynlig henvise deg til Gynekologisk avdeling på sykehuset for en ultralyd og videre behandling. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og spiren [emoji173]

Dersom det ikke er stigning, vil de nok mest sannsynlig henvise deg til Gynekologisk avdeling på sykehuset for en ultralyd og videre behandling. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og spiren [emoji173]

Takk.. ♥️

Back
Topp