Våre graviditetstester

Så godt å se stigning (4+3)!! Håper sånn at alle gode ting er 3 denne gang [emoji173][emoji173]

5f4e06e2741be8a50238555819bc94ee.jpg

Øverste er 10 dpo, nederste er 11 dpo. godt å se den var blitt bittelitt sterkere dagen etterpå. jeg hadde dessverre bare disse to igjen. vurderer å kjøpe en pakke billigtester til for å se om de blir sterkere :P termin blir 7. oktober. får litt forskjellige datoer men velger å bruke den seneste og heller bli positivt overrasket om jeg blir flyttet fram :)

Vedlegg

• Skjermbilde 2017-01-25 kl. 16.57.30.png
    Skjermbilde 2017-01-25 kl. 16.57.30.png
    454,9 KB · Visninger: 110
Øverste er 10 dpo, nederste er 11 dpo. godt å se den var blitt bittelitt sterkere dagen etterpå. jeg hadde dessverre bare disse to igjen. vurderer å kjøpe en pakke billigtester til for å se om de blir sterkere [emoji14] termin blir 7. oktober. får litt forskjellige datoer men velger å bruke den seneste og heller bli positivt overrasket om jeg blir flyttet fram :)
Wow, de var sterke til å være 10 og 11 dpo! [emoji7]

Positiv test idag <3 Hadde sa i slutten av november. Håpar spira sit denne gongen <3 Gratulera så masse te dåke andre her inne

Wow, de var sterke til å være 10 og 11 dpo! [emoji7]

Hm.. betyr det at jeg kan være lenger på vei?[emoji23] jeg har lang syklus så kan ikke regne termin ut fra mens så jeg har gått ut fra el. Hadde faktisk sex dagen etter el så vet at det må være unnfangelsesdagen:) men den var jo helt hvit bare et par dager før da! Mye hcg bare? Det betyr vel ikke tvillinger??[emoji23]haha

Hm.. betyr det at jeg kan være lenger på vei?[emoji23] jeg har lang syklus så kan ikke regne termin ut fra mens så jeg har gått ut fra el. Hadde faktisk sex dagen etter el så vet at det må være unnfangelsesdagen:) men den var jo helt hvit bare et par dager før da! Mye hcg bare? Det betyr vel ikke tvillinger??[emoji23]haha
Hcg-stigning er jo forskjellige, men mine var kun skimtbare på samme tid [emoji23][emoji23] Er vel litt tidlig å konkludere med to av det [emoji23]

Hcg-stigning er jo forskjellige, men mine var kun skimtbare på samme tid [emoji23][emoji23] Er vel litt tidlig å konkludere med to av det [emoji23]

Ja ingen konklusjon. Bare en spøk [emoji13] (har aldri fått positiv graviditetstest før for sist gang ble det oppdaget på en annen måte. Så dårlig erfaring med hvor sterke strekene pleier være:)

Jeg lurer på om jeg tør ta neste med ukesindikator enda. Jeg kjenner det er litt skremmende.

Back
Topp