Våre graviditetstester

Når tok du sist og hva håper du på? Jeg tok 4+3 (fikk 2-3) og tester 5+3 (håper på 3+). Bestiller tul etter det.
4+0 og fikk 1-2. Jeg har bare en igjen, så burde vente til 3+. Men det går jo an å kjøpe fler [emoji23]

Er 3 dager på overtid å fortsatt negativ test.. mensmurringer inatt men ingen mens. Når er det lurt å teste igjen? Håper jeg får slengt meg på her snart!:happy:

Last edited:
Tok ny test nå (14 dpo i dag) og streken er blitt svakere. Da er det vel ikke mye håp?
De to forrige var fra billigtester.no og den jeg tok i dag var rfsu sine. Har det noe å si kanskje? Håper virkelig det. Erfaringer?

Hm.. er usikker på hva jeg føler ang. en graviditet nå, men har noen uker på meg til å tenke før noe blir gjort allikevel. Fikk ultrasvak strek på RFSU test og tenkte for meg selv at dette ikke kunne stemme.. så tok en ny idag, fortsatt veldig svak, men sterkere. Klarte ikke vente, gikk på apoteket og kjøpte en digital med + og - tegn.. til min store overraskelse ble det et + 3+0 i dag.
c2e3a5d606ee8d9e40091b3078cb2507.jpg

Last edited:
  • Liker
Reactions: M14
ImageUploadedByBV Forum1485438997.770235.jpg

Her er dagens test. Soden jeg fikk like sterk strek 10 og 11 dpo trodde jeg streken skulle være mye sterkere i dag 14 dpo. Ble derfor skuffet siden jeg har dårlig erfaring med at testene ikke blir sterkere. Men nå googlet keg "rfsu test ofte" og ser at flere er misfornøyde med testene fordi de kan vise feil resultat og at det er forskjellig mengde fargestoffer i hver test. Ser også at noen har sammenlignet og fått sterkere på andre billigtester i forhold til rfsu sine. Da får jeg et lite håp igjen likevel. Andre som har erfaringer med rfsu?

Vis vedlegget 216883

Her er dagens test. Soden jeg fikk like sterk strek 10 og 11 dpo trodde jeg streken skulle være mye sterkere i dag 14 dpo. Ble derfor skuffet siden jeg har dårlig erfaring med at testene ikke blir sterkere. Men nå googlet keg "rfsu test ofte" og ser at flere er misfornøyde med testene fordi de kan vise feil resultat og at det er forskjellig mengde fargestoffer i hver test. Ser også at noen har sammenlignet og fått sterkere på andre billigtester i forhold til rfsu sine. Da får jeg et lite håp igjen likevel. Andre som har erfaringer med rfsu?
Jepp!
Jeg testet med billige -tester sine først og fikk kjempe fin stigning! Ønsker å fortsette å teste, så kjøpte rfsu på apoteket. De var mye svakere/strengere. Men over en uke så har disse blitt kjempe sterke!
Har du tatt digital ved siden av?
Med andre ord, ikke ta sorgene på forskudd :happy:

Jepp!
Jeg testet med billige -tester sine først og fikk kjempe fin stigning! Ønsker å fortsette å teste, så kjøpte rfsu på apoteket. De var mye svakere/strengere. Men over en uke så har disse blitt kjempe sterke!
Har du tatt digital ved siden av?
Med andre ord, ikke ta sorgene på forskudd :happy:

Får litt håp igjen nå ja:) takk for at du deler din erfaring :) hadde tenkt å unngå å bruke for mye penger på testing. Sier til meg selv jeg har fått positiv test og bør slappe av med det. Men klarte ikke la være å kjøpe en pakke billigtester. Nå virker det som sløsing av penger likevel men har nå 7 til å bruke som kan bli sterkere [emoji13] håper på det!

Får litt håp igjen nå ja:) takk for at du deler din erfaring :) hadde tenkt å unngå å bruke for mye penger på testing. Sier til meg selv jeg har fått positiv test og bør slappe av med det. Men klarte ikke la være å kjøpe en pakke billigtester. Nå virker det som sløsing av penger likevel men har nå 7 til å bruke som kan bli sterkere [emoji13] håper på det!
Hvis du har tålmodighet til det, så test annenhver dag :) jeg prøvde å si til meg selv at en positiv er positiv.. Men har vært nervøs for kjemisk, så min kjære godtok at det fløy litt penger på apoteket :joyful:

Hvis du har tålmodighet til det, så test annenhver dag :) jeg prøvde å si til meg selv at en positiv er positiv.. Men har vært nervøs for kjemisk, så min kjære godtok at det fløy litt penger på apoteket :joyful:

Skal prøve på det. Da har jeg tester til to uker i hvert fall;)
Jeg hadde kjemisk sist så er redd for det nå og;)

IMG_2819.PNG Søndagens og dagens test. Er 4+4 i dag, og skal svi av ei digital jeg har liggende til uka. Men er så spent, og vet ikke helt når jeg skal?

Last edited:
Back
Topp