4+0 og fikk 1-2. Jeg har bare en igjen, så burde vente til 3+. Men det går jo an å kjøpe fler [emoji23]Når tok du sist og hva håper du på? Jeg tok 4+3 (fikk 2-3) og tester 5+3 (håper på 3+). Bestiller tul etter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+0 og fikk 1-2. Jeg har bare en igjen, så burde vente til 3+. Men det går jo an å kjøpe fler [emoji23]Når tok du sist og hva håper du på? Jeg tok 4+3 (fikk 2-3) og tester 5+3 (håper på 3+). Bestiller tul etter det.
Hehe, jeg må kjøpe ny dersom jeg vil se 3+4+0 og fikk 1-2. Jeg har bare en igjen, så burde vente til 3+. Men det går jo an å kjøpe fler [emoji23]

Jepp!Vis vedlegget 216883
Her er dagens test. Soden jeg fikk like sterk strek 10 og 11 dpo trodde jeg streken skulle være mye sterkere i dag 14 dpo. Ble derfor skuffet siden jeg har dårlig erfaring med at testene ikke blir sterkere. Men nå googlet keg "rfsu test ofte" og ser at flere er misfornøyde med testene fordi de kan vise feil resultat og at det er forskjellig mengde fargestoffer i hver test. Ser også at noen har sammenlignet og fått sterkere på andre billigtester i forhold til rfsu sine. Da får jeg et lite håp igjen likevel. Andre som har erfaringer med rfsu?

Jepp!
Jeg testet med billige -tester sine først og fikk kjempe fin stigning! Ønsker å fortsette å teste, så kjøpte rfsu på apoteket. De var mye svakere/strengere. Men over en uke så har disse blitt kjempe sterke!
Har du tatt digital ved siden av?
Med andre ord, ikke ta sorgene på forskudd![]()
Hvis du har tålmodighet til det, så test annenhver dagFår litt håp igjen nå jatakk for at du deler din erfaring
hadde tenkt å unngå å bruke for mye penger på testing. Sier til meg selv jeg har fått positiv test og bør slappe av med det. Men klarte ikke la være å kjøpe en pakke billigtester. Nå virker det som sløsing av penger likevel men har nå 7 til å bruke som kan bli sterkere [emoji13] håper på det!

Hvis du har tålmodighet til det, så test annenhver dagjeg prøvde å si til meg selv at en positiv er positiv.. Men har vært nervøs for kjemisk, så min kjære godtok at det fløy litt penger på apoteket
![]()
Gratulerer så mye! velkommen[emoji173] Er det en spansk test?![]()
Er fin økning der! Så lenge du ikke får full mens og smerter, så er du veldig gravid i mine øyne ❤
Er fin økning der! Så lenge du ikke får full mens og smerter, så er du veldig gravid i mine øyne ❤

Skulle du hatt med ett vedlegg?Søndagens og dagens test. Er 4+4 i dag, og skal svi av ei digital jeg har liggende til uka. Men er så spent, og vet ikke helt når jeg skal?
Denne er ganske så positiv! Velkommen ❤Joiner denne gruppa, hadde sterk positiv test i kveld, må altså sjekke et par til, så får man håpe det stemmer [emoji7]![]()