3+1.. er det mulig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle detSkulle du hatt med ett vedlegg?![]()
Så det nå! Pen stigning daDet skulle detVedlegget er med nå;p
Vis vedlegget 217007
Klarte ikke å ventemen gøy å de stigning
. Burde ikke være nødvendig med flere tester nå?
Tok en EL test også fordi jeg hadde det her hjemme. Vis vedlegget 217008
Kjenner meg igjen! Har også et lager av tester [emoji23]![]()
Flere som kjenner seg igjen? [emoji28]
Testet første gang 21.01 og 22.01. Og så to ganger til etter dette. Livredd for at de skal bli svakere eller spontanabortere. Blir betrygget av å se positive tester videre [emoji12] Og hva skal jeg nå med 15 tester om denne sitter? [emoji2][emoji28] Blir mye jobb de neste ukene og lite søvn, men må prøve å roe ned når jeg kan.. [emoji173]
De uke-greiene er bare ca fordi den viser et snitt om når folk går over. Har du bare litt lavere stigning tar det lenger tid, uten om at det behøver å bety noe [emoji4]Jeg bekymrer meg litt, som vanlig. 5+1. Vis vedlegget 217136
De uke-greiene er bare ca fordi den viser et snitt om når folk går over. Har du bare litt lavere stigning tar det lenger tid, uten om at det behøver å bety noe [emoji4]Jeg bekymrer meg litt, som vanlig. 5+1. Vis vedlegget 217136
De uke-greiene er bare ca fordi den viser et snitt om når folk går over. Har du bare litt lavere stigning tar det lenger tid, uten om at det behøver å bety noe [emoji4]
Ikke bekymre seg! Er helt vanlig at man ikke får 3+ gjerne før slutten av uke 5 starten av uke 6. Hcg stigning er så forskjellig fra person til person ❤ du har stigning!Jeg bekymrer meg litt, som vanlig. 5+1. Vis vedlegget 217136
Ikke bekymre seg! Er helt vanlig at man ikke får 3+ gjerne før slutten av uke 5 starten av uke 6. Hcg stigning er så forskjellig fra person til person ❤ du har stigning!![]()