Hva slags cravings har du ? Og hva hadde du eventuelt i tidligere svangerskap ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt samme her, godteri frister ikke - og mange ting som jeg vanligvis liker klarer jeg ikke tanken på lengre. Håpe det varer! Men kvalmen i seg selv kan gjerne gi seg..Hehe, jeg får litt sånn anticravings jeg- kjenner det igjen fra sist! Som i dag, det er vaffelfredag på jobb, og "vanen" tenker det må jeg ha. Men så kjenner jeg etter, og det frister jo virkelig ikke en plass! Så da lar jeg det bare være. Håper egentlig at jeg får det likt som sist, med halvert appetitt og null godtesug. Hadde vært så sykt deilig. Merker jo tendensene allerede, så bring it oooon sier bare jeg!
Har ikke blitt kvalm ennå, og var det lite/kun uggen i forrige svangerskap. Men jeg er bare 4+4, så det kommer nok snart...Litt samme her, godteri frister ikke - og mange ting som jeg vanligvis liker klarer jeg ikke tanken på lengre. Håpe det varer! Men kvalmen i seg selv kan gjerne gi seg..
Jaaa Cotton candy druer!Ikke spessielt med cravings enda, annet enn at jeg har veldig lyst på fettete og salt mat, og cotton candy druer