Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Trøttheten er altoppslukende nå, og jeg kjenner at behovet for søvn øker for hver dag som går.
Først og fremst, så fine sterke tester. Nå som du har fått 3+ så kan du nok si deg meget fornøyd med testingenDag 485 - Vår vei mot 3 velsignelser
Uke 5+0 - 12,4% fullført - 248 dager igjen
Da har jeg nådd den kjemiske grensen, og i går fikk jeg endelig 3+ på ukesindikator! En liten milepæl av mange, men allikevel like stor som alle de kommende.
«Ryggsøylen, ryggmargen, hjernen, hjertet, skjelettet og musklene begynner så smått å utvikles. To hjerterør formes, smelter sammen til ett rør og danner det primitive hjertet. Når embryoet er 22 dager gammelt (fra unnfangelsen, altså når du er 5+1), begynner det lille hjertet å slå og etter hvert pumpe væske rundt i kroppen.»
8 dager til første ultralyd, og jeg er så spent på om den lille leverTrøttheten er altoppslukende nå, og jeg kjenner at behovet for søvn øker for hver dag som går.
Føler jeg går fra lykke, til bekymring flere ganger om dagen. Håper sånn at denne babyen blir til like stor glede for mine to små, og at det ikke «velter lasset» som mange sier. Vil så gjerne tro at dette blir en berikelse for oss som familie, og at vi heller fullfører puslespillet enn at vi lager et kaos.
Til dere med 3 barn, hvordan tok storesøsken det? Veltet det faktisk lasset, eller ble det faktisk ganske fint?
Legger ved de aller siste testene mine fra i går
Vis vedlegget 453739
Dette må jo bare gå veien.
Litt søskenkjærlighet med krangling og det som hører med finnes jo, men alt i alt er det bare helt topp topp med mange søsken. Så tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye
Det kommer nok til å gå kjempe fint!