Vår siste lille skatt ventes i desember

Kl 08:41 kom lillemor :Heartred
Det gikk radig egentlig. Først ballongen, deretter kun en vaginaltablett for å kickstarte sirkuset.
Da jeg kom i aktiv fødsel (ca kl 05:00), så gikk det da fra knappe 4 cm til fødsel på 3 timer og 41 min.
Rått og brutalt, er så sår i halsen av ur-brølene. Og har mista en liter blod.
Men ellers.. er jeg veldig glad for å være ferdig!
Gratulerer så mye! Håper du kommer deg raskt og at dere får noen deilige dager hjemme
 
Kl 08:41 kom lillemor :Heartred
Det gikk radig egentlig. Først ballongen, deretter kun en vaginaltablett for å kickstarte sirkuset.
Da jeg kom i aktiv fødsel (ca kl 05:00), så gikk det da fra knappe 4 cm til fødsel på 3 timer og 41 min.
Rått og brutalt, er så sår i halsen av ur-brølene. Og har mista en liter blod.
Men ellers.. er jeg veldig glad for å være ferdig!

Vis vedlegget 395335
Vanvittig fin liten frøken, gratulerer så mye :love7 :Heartred
 
Gratulerer så mye med ei nydelig, lita snuppe :love017 :Heartpink:love7 Kose dere masse i nyfødtboblen og bare nyyyt den lille:love017
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️ Gud så nydelig ❤️❤️
 
Åh, tusen takk dere :Heartred
Hun spiser godt og holder meg våken. Venter på barseltårene, som har vært veldig plagsomme med mine tre store.. kanskje jeg slipper denne gangen? :angelic:

Her er det helt rolige romjulsdager.. godt er det. Ikke noe besøk hit eller bort.
 
Så koselig å titte innom forumet iblandt, så legger igjen noen ord nå som snuppi har blitt ett år:Heartred

Sol hadde kolikk, så det ble en tøff vinter. Det avtok gradvis ved 4-5 mnd alder, takk og pris. Gikk en stund i villrede i den værste perioden og lurte på om jeg ville få problemer med å knytte bånd med henne.. var helt skakkjørte begge to.
Men takk og lov, så ble det fort glemt når hun slapp mer kolikksmerter.. og har blomstret frem til en helt nydelig liten person som er elsket uendelig høyt av søsken og de stolte foreldrene :Heartred


IMG_3269.png
 
Så koselig å titte innom forumet iblandt, så legger igjen noen ord nå som snuppi har blitt ett år:Heartred

Sol hadde kolikk, så det ble en tøff vinter. Det avtok gradvis ved 4-5 mnd alder, takk og pris. Gikk en stund i villrede i den værste perioden og lurte på om jeg ville få problemer med å knytte bånd med henne.. var helt skakkjørte begge to.
Men takk og lov, så ble det fort glemt når hun slapp mer kolikksmerter.. og har blomstret frem til en helt nydelig liten person som er elsket uendelig høyt av søsken og de stolte foreldrene :Heartred


Vis vedlegget 423325
Så fin liten jente ❤️ å gratulerer med et år❤️ kolikk må være voldsomst slitsomt:( men godt å høre at dere kom dere gjennom det ❤️ høres ut som om det går veldig bra nå:)
 
Back
Topp