Ja jeg prøver på det <3Stay positive <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg prøver på det <3Stay positive <3
Har vært en helg full av følelser og svik. Samboeren min dro på fest på fredag kveld og han var ikke å få tak i før sent på ettermiddagen på lørdag. Jeg som allerede sliter med og stole på han til 100% da jeg vet om ting han har gjort dumt i tidligere forhold. Så jeg sitter med magefølelsen av at han gjorde det mot meg i helgen. Noe han nekter for. Men når ting ble gjort som det ble gjort i helgen så sitter jeg igjen med å føle meg sviktet å brudd på tilliten. Det er slitsomt. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tilgi han. Så det har vært iskaldt mellom oss siden lørdag kveld, fordi jeg ikke klarer av å egentlig se eller høre han nå. Og idag når han skulle på jobb så klarte jeg nesten ikke av å gi han hadekyss. Og snart drar vi til min familie for og feire jul å være der en ukes tid. Så jeg håper jeg klarer å snu om litt føre vi drar. Kanskje ting føles annerledes bare vi har fått vært på TUL på lille julaften ja.
Her går det bra nå Han var veldig skamfull veldig lenge etter det skjedde. Og om helgen som var så var det en kamerat til han som maste på at han skulle bli med ut på byen, han bare ja jeg blir med om jenta mi orker og bli med. Eller så tar vi det en annen gang. Så han har virkelig lært leksen sin ja. Hehe. Eller så går det strålendeHvordan går det med dere?
Uffda, her går det fort i svingende Håper dere får ordnet opp [emoji173]Da skal kanskje jeg og kommende bf gå fra hverandre da. Problemene blir bare fler å fler. Å får vi ikke orden på det så er det ikke noen utvei.
Huff.. høres ikke noe koselig situasjon å være i. Men fint at du ser litt lengre fram, at hvis problemene ikke løser seg er det til det beste for dere. Ønsker deg lykke til videre framover hvertfall <3
Uffda, her går det fort i svingende Håper dere får ordnet opp [emoji173]
Det går nok bra skal du se [emoji173] Lykke til [emoji4]Nå er jeg nervøs med bare tre timer igjen til OUL. Tenk om jeg er en av dem som er uheldige å får vite at det ikke er liv allikevel. Uff... Nei men det går nok bra håper jeg!
TakkDet går nok bra skal du se [emoji173] Lykke til [emoji4]