Ja jeg prøver på det <3Stay positive <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg prøver på det <3Stay positive <3
Har vært en helg full av følelser og svik. Samboeren min dro på fest på fredag kveld og han var ikke å få tak i før sent på ettermiddagen på lørdag. Jeg som allerede sliter med og stole på han til 100% da jeg vet om ting han har gjort dumt i tidligere forhold. Så jeg sitter med magefølelsen av at han gjorde det mot meg i helgen. Noe han nekter for. Men når ting ble gjort som det ble gjort i helgen så sitter jeg igjen med å føle meg sviktet å brudd på tilliten. Det er slitsomt. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tilgi han. Så det har vært iskaldt mellom oss siden lørdag kveld, fordi jeg ikke klarer av å egentlig se eller høre han nå. Og idag når han skulle på jobb så klarte jeg nesten ikke av å gi han hadekyss. Og snart drar vi til min familie for og feire jul å være der en ukes tid. Så jeg håper jeg klarer å snu om litt føre vi drar. Kanskje ting føles annerledes bare vi har fått vært på TUL på lille julaften ja.
Her går det bra nåHvordan går det med dere?![]()
Uffda, her går det fort i svingendeDa skal kanskje jeg og kommende bf gå fra hverandre da. Problemene blir bare fler å fler. Å får vi ikke orden på det så er det ikke noen utvei.
Huff.. høres ikke noe koselig situasjon å være i. Men fint at du ser litt lengre fram, at hvis problemene ikke løser seg er det til det beste for dere. Ønsker deg lykke til videre framover hvertfall <3
Uffda, her går det fort i svingendeHåper dere får ordnet opp [emoji173]
Det går nok bra skal du se [emoji173] Lykke til [emoji4]Nå er jeg nervøs med bare tre timer igjen til OUL. Tenk om jeg er en av dem som er uheldige å får vite at det ikke er liv allikevel. Uff... Nei men det går nok bra håper jeg!
TakkDet går nok bra skal du se [emoji173] Lykke til [emoji4]