Vår reise

Har vært en helg full av følelser og svik. Samboeren min dro på fest på fredag kveld og han var ikke å få tak i før sent på ettermiddagen på lørdag. Jeg som allerede sliter med og stole på han til 100% da jeg vet om ting han har gjort dumt i tidligere forhold. Så jeg sitter med magefølelsen av at han gjorde det mot meg i helgen. Noe han nekter for. Men når ting ble gjort som det ble gjort i helgen så sitter jeg igjen med å føle meg sviktet å brudd på tilliten. Det er slitsomt. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tilgi han. Så det har vært iskaldt mellom oss siden lørdag kveld, fordi jeg ikke klarer av å egentlig se eller høre han nå. Og idag når han skulle på jobb så klarte jeg nesten ikke av å gi han hadekyss. Og snart drar vi til min familie for og feire jul å være der en ukes tid. Så jeg håper jeg klarer å snu om litt føre vi drar. Kanskje ting føles annerledes bare vi har fått vært på TUL på lille julaften ja.
 
Har vært en helg full av følelser og svik. Samboeren min dro på fest på fredag kveld og han var ikke å få tak i før sent på ettermiddagen på lørdag. Jeg som allerede sliter med og stole på han til 100% da jeg vet om ting han har gjort dumt i tidligere forhold. Så jeg sitter med magefølelsen av at han gjorde det mot meg i helgen. Noe han nekter for. Men når ting ble gjort som det ble gjort i helgen så sitter jeg igjen med å føle meg sviktet å brudd på tilliten. Det er slitsomt. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tilgi han. Så det har vært iskaldt mellom oss siden lørdag kveld, fordi jeg ikke klarer av å egentlig se eller høre han nå. Og idag når han skulle på jobb så klarte jeg nesten ikke av å gi han hadekyss. Og snart drar vi til min familie for og feire jul å være der en ukes tid. Så jeg håper jeg klarer å snu om litt føre vi drar. Kanskje ting føles annerledes bare vi har fått vært på TUL på lille julaften ja.

Huff! Det var ikke noe trivelig lesning. Skjønner godt du føler på å bli sviktet og at magefølelsen er der. Har ingenting å si bortsett fra at man må prøve å snu situasjonene til noe positivt. Hva er hans unnskyldning siden du ikke fikk tak i han?
Det er kun du som kan ta valget om du ønsker å stole på han framover..
 
Jeg er så glad for nå har jeg kommet forbi der jeg mistet tidligere. Og idag skal vi se lille spire. Jeg har sett lille spire to ganger alt, samboer har bare sett bilder så blir gøy for han å se. Jeg håper lille spire er like aktiv idag som om tirsdagen. Jeg klarte ikke å avbestille den private tul, for jeg ville vite det var liv føre jeg skulle på sykehuset idag pga samboer. Vill jo ikke knuse han med at han får se noe som ikke lever. Samboer gleder seg til at vi kan fortelle familiene våres det idag Er han som er mest gira på det. Hehe.
 
Hvordan går det med dere? ❤️
Her går det bra nå :) Han var veldig skamfull veldig lenge etter det skjedde. Og om helgen som var så var det en kamerat til han som maste på at han skulle bli med ut på byen, han bare ja jeg blir med om jenta mi orker og bli med. Eller så tar vi det en annen gang. Så han har virkelig lært leksen sin ja. Hehe. Eller så går det strålende :)
 
Nå er det en god stund siden sist jeg skrev. Og på den tiden jeg ikke vært så veldig aktiv her inne så har vi fortalt alle og vi har lagt det ut på facebook etter samboer sitt ønske. Hehe. Han som var så negativ i begynnelsen er han som har hatt det mest travelt med og fortelle det til alle. Er litt kjipt at alle vet og at vi ikke har noen hemmelighet lenger da. Men vi har blitt enige nå om at vi skal vite kjønnet, men at det blir vår lille hemmelighet. Med å vite kjønnet så blir det lettere med navn ja. Magefølelsen min sier at det blir gutt, det kinesiske fødselkartet sier at det blir gutt og den ene TUL jeg hadde så hadde jordmor en gjetting på at det var gutt. Så det blir spennende å se på OUL. Men jeg har ikke fått noen time til OUL enda :-O Legen min sa han skulle hennvise meg sist når jeg var hos han å det var den 5 januar. Men da var han så stresset så jeg vet ikke om han har husket og gjøre det. Idag er jeg ihvertfall 14+3. Og jeg må bare si at tiden har gått så fort :-D Jeg begynner virkelig å ha trua på at vi sitter her med en liten baby til sommeren ja <3 Og det fortjener vi etter to år. Det har snart gått to år siden første positive test. Så er deilig at lille spire klamret seg fast til etter uke 13. Og jeg har endelig kommet i trimester to også. Jippi.
 
Hei lille spire i magen. Du er så sterkt ønsket så det finnes ikke ord for det. Og vær gang jeg hører det lille hjertet dit slå så blir jeg så lykkelig. Er bare så kjedelig at det er så lenge til vi får holde deg i armene våres. Men må si at vi gleder oss til og få se deg i magen om 26 dager da <3 Og idag skal pappaen din få høre hjertet ditt for første gang <3 Så du må ikke gjemme deg når han skal få høre da. Også lurer jeg fælt på om du er en prins eller prinsesse. Magefølelsen min sier at du er en prins. Det får vi vite om 26 dager. Og navn har vi begynt å tenke på. Er du er prinsesse så får du navnet etter din oldemor som betydde så masse for meg når hun levde. Og jeg vet at hun passer på deg. Må bare si at jeg er veldig glad i deg lille spire <3
 
Idag ble jeg nesten skremt.... Skulle sjekke hjertelyden på lille spire. Og jeg brukte laang tid for og finne den og eller så har det gått kjempefort å finne den. Så jeg tenkte det verste med en gang jeg. Men jeg fant den tilslutt, men er tydelig at lille spire er aktiv nå og ikke vill ligge i ro. For det var ikke mange sekundene jeg fikk hørt. Nå gleder jeg meg til Ul og at jeg begynner å merke lille spire ja.
 
Da skal kanskje jeg og kommende bf gå fra hverandre da. Problemene blir bare fler å fler. Å får vi ikke orden på det så er det ikke noen utvei.
 
Huff.. høres ikke noe koselig situasjon å være i. Men fint at du ser litt lengre fram, at hvis problemene ikke løser seg er det til det beste for dere. Ønsker deg lykke til videre framover hvertfall <3
 
Huff.. høres ikke noe koselig situasjon å være i. Men fint at du ser litt lengre fram, at hvis problemene ikke løser seg er det til det beste for dere. Ønsker deg lykke til videre framover hvertfall <3

Nei. Men sånn er det når man mener så mye forskjell som vi gjør + masse annet. Men uansett så får man ta en dag av gangen ja.
<3
 
Endelig var det min tur til å føle bevegelse :Heartbigred gleder mg til bf får mulighet å kjenne det på utsiden av magen :-D
 
Grøss og gru jeg er ikke 25år lenger. Jeg hater og ha bursdag, men trodde allikevel at det ikke skulle gjøre meg noe i år da jeg har påbegynt dem viktigeste tingene i livet mitt. Med utdanning og så vente barn. Men det er vel sikkert for at jeg føler meg så dårlig som til dags dato ikke har fullført en eneste utdanning. Men jeg er jo på god vei nå da :) Og mye av det som holder motivasjonen nå er lille spire i magen <3 og det er lille spire som kommer få meg tilbake til skolebenken etter permisjonstiden. Og dessverre får man ikke gjort noe med at man blir et år eldre nei. Men til litt mer positive saker, det er bare 6 dager igjen til OUL!
 
Nå er jeg nervøs med bare tre timer igjen til OUL. Tenk om jeg er en av dem som er uheldige å får vite at det ikke er liv allikevel. Uff... Nei men det går nok bra håper jeg!
 
Nå er jeg nervøs med bare tre timer igjen til OUL. Tenk om jeg er en av dem som er uheldige å får vite at det ikke er liv allikevel. Uff... Nei men det går nok bra håper jeg!
Det går nok bra skal du se [emoji173] Lykke til [emoji4]
 
Hei lille spire <3 Idag fikk vi se deg igjen <3 Du var helt perfekt der du lå. Men ikke ville du vise oss hvilket kjønn du er. Så den hemmeligheten skal du få lov til å ha frem til du kommer til verden. Vi er glad i deg uansett vi lille venn <3
 
Back
Topp