Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er kjempe glad i jobben min, er ikke mange andre yrker du blir møtt med 20 barn som kommer løpende mot deg for å få en klem. Jeg er heldig som får lov å være med å forme så mange barn.
Gleder meg så mye til å fortelle til foreldrene mine at de skal bli besteforeldre [emoji7]
Det er helt sikkert normalt, men alt er nytt siden jeg er gravid for første gang, så det kommer en del tanker når det kommer slike knip og vondter jeg ikke er vandt med. Men som du sier er det mye som skal skje der inne [emoji4][emoji4]
Ja, det hjelper at man ikke er alene om disse smertene og at det er vanlig, men er samtidig skremmende..Jeg har også sånne vondter. Er ganske så vondt når det står på, men blir heldigvis beroliget når jeg ser at det er veldig vanlig[emoji5]
Helt enig, vi må prøve å nyte den fantastiske tiden [emoji173]️Har sånne vondter jeg og, blir sånn at man tenker over det. Men vi får bare prøve å ta det rolig og nyte! [emoji813]red
Det blir så herlig å dele nyheten [emoji173]️Det forstår jeg[emoji7]
Ja jeg gleder meg også kjempemye til å fortelle det til besteforeldrene, oldeforeldrene, tanter, onkler osv osv[emoji173]️
Ja er mye som skjer der inne. Jeg blir også skeptisk når jeg kjenner på vondter, men det er vel normalt[emoji4]
Ja, nå har vi fortalt det! Det var helt spesielt og så gøy [emoji173]️ De ble så glade!!Åå så koselig. Har dere fortalt nyheten nå?[emoji2]
Takk [emoji173]️Herlighet så kul og fin måte å fortelle det på. Ja kan tenke den middagen smakte ekstra godt etter det[emoji7]
Nå ble jeg inspirert til å fortelle mine foreldre det på en kreativ måte også[emoji7]
Takk [emoji173]️
Broren min fikk et spillcover, han er glad i å spille, på fremsiden stod det "Et nytt kapittel kommer i mai" og inni på en cd-plate stod det "Du skal bli onkel" [emoji4]
Vi var innom mange ideer før vi endte opp med disse. Er så mye gøy man kan gjøre. Gleder meg til å høre hvordan du skal fortelle det [emoji4]
Så spennende! [emoji1] Gleder meg til å følge med på hva du gjør.Oi det var også en råkul måte å gjøre det på. Jeg har også en gamerbror, så det der inspirerte meg veldig
Ja blir spennende å se hva vi ender opp med å gjøre. Har iallefall lyst til å være kreativ[emoji2]
Takk, det går bra [emoji4][emoji4] Har bare skjedd så mye de siste dagene så når roen har senket seg har jeg sovnet, haha.Hvordan går det med deg?[emoji2]
Ja, fredag er jeg 8+0, en perfekt start på helgene det [emoji7]Hurra for 7+5, snart 8+0 du da[emoji7] Dette går så bra og glad på dine vegne!
Huff da, kjipt at du fikk kvalmen du også, men håper den ikke blir for intens og at den gir seg fort
Masse lykke til hos legen og gleder meg til oppdatteringer fremover [emoji2]