Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er på en annen måte nå enn før, men det er vel helt normalt når vi har en liten i magen selv [emoji7]Det hørtes koselig ut! Åå ja jeg kjenner også på det med å bli babysyk rundt småtasser for tiden, enda mer enn før også[emoji85][emoji7]
Jeg blir så redd! Jeg leser mye av det som blir skrevet på dette forumet. Det jeg har hengt meg opp i nå i dag er at flere sier de har SA i uke 8 og 9, altså her jeg er nå. Jeg blir så fryktelig redd! Jeg ønsker så inderlig at dette skal gå bra, jeg ønsker meg dette barnet og jeg ønsker å skape en familie med min kjære.
Jeg har alltid vært en person som overtenker alt uansett. Så det er ikke noe nytt, men dette er virkelig så skremmende og så stort. Dette er det ikke noe jeg får gjort noe med, det i seg selv er skremmende. Alt jeg ønsker er alt dette skal gå bra.
Håper tankene mine kan roe seg litt snart.
Tusen takk for gode ord!Husk at det gjerne har gått galt lenge før uke 8-9, men at kroppen bruker litt tid på å støte ut fosteret.. da jeg mistet skjønte jeg det over en uke før jeg aborterte.. visste bare at alt ikke var som det skulle.. vet at veldig mange opplever det samme.. prøv å skille mellom frykt og realitet har du noe annen grunn til å tro det værste enn at du leser om det og blir redd? Har du blødninger/smerter? Hvis du kjenner ordentlig etter - tror du egentlig at det her går galt? vet det er vanskelig - sliter med det selv, men i de aller aller fleste tilfeller går det jo helt bra! prøv å pust med magen! Plutselig er du ferdig med uke 12 og puster lettet ut
Tusen takk for gode ord!
Det er vel helst tankene mine som tar litt overhånd fremfor at det er noe galt. Har ingen tegn på at noe skal være galt. Har smerter nederst i magen, men disse bare kommer og går i løpet av dagen.
Gleder meg til 12 uker er passert [emoji4]
Ja, det er jo egentlig et godt tegn. Gleder meg til UL så jeg kan få vite om alt er bra. Prøver virkelig å la frykt være frykt og bare nyte at jeg er gravid [emoji4]Nei, ikke sant og da er mest sannsynlig alt i skjønneste orden! håper du klarer å la frykt være frykt så du kan nyte svangerskapet! smerter i magen er jo bare tegn på at livmora vokser, så det er jo egentlig en fin ting
Ønsker deg en god kveld, og en god natt