Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at man kan ha det uten å vite det, ja. Er visst blant annet derfor man sjekker urin på kontrollene i svangerskapet. Hva skulle du gjøre? Ta antibiotika?
Ok, så de sjekker det alltid når du leverer urinprøve på svangerskapskontrollene? Har hørt man kan ha det uten å vite det ja...Har hørt at man kan ha det uten å vite det, ja. Er visst blant annet derfor man sjekker urin på kontrollene i svangerskapet. Hva skulle du gjøre? Ta antibiotika?
Ok, så de sjekker det alltid når du leverer urinprøve på svangerskapskontrollene? Har hørt man kan ha det uten å vite det ja...
Du kjente vell nyrebekkenbeetennelsen?Jeg kjente det ikke, og det utviklet seg til nyrebekkenbetennelse, så er greit å sjekkeIngen problem med en gang man får antibiotika
Du kjente vell nyrebekkenbeetennelsen?
Var det no under graviditeten?Ja, det merket jeg veldig godt, men ikke symptomene førLegen min mente til og med smertene bare var ligamentsmerter. Hater at alle tror gravide bare er hysterisk
Nyrebekkenbetennelse er jo farlig under graviditetJa, det var i uke 16. Hadde feber og smerter, men legen mente at det neppe var noe galt. Nesten litt "deilig" å motbevise han.. Fikk derimot god hjelp til slutt og foreløpig er alt fint!![]()
Er det vanlig at antibiotika funker dårligere mens man er gravid?Det er dessverre ikke uvanlig å ha UVI uten å merke så mye til det når man er gravid..
Nyrebekkenbetennelse er jo farlig under graviditet![]()
Nei det har jeg ikke hørt om, men pass på at legen gir deg en antibiotika som ikke er skadelig for babyenEr det vanlig at antibiotika funker dårligere mens man er gravid?
Vært veldig på det hele tiden. Den siste jeg fikk kunne jeg ikke tatt i første trimester. Tok siste tablett mandag men ikke 100 % overbevist om at jeg er helt kvitt det. Ser an dag for dag, ellers kontroll uke 24 på mandagNei det har jeg ikke hørt om, men pass på at legen gir deg en antibiotika som ikke er skadelig for babyen![]()