Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Hva spiser dere som "ingen" andre har hørt om?
Her har vi klimper i kjøttsuppa. Det er en slags melbolle med sukker i
Her har vi klimper i kjøttsuppa. Det er en slags melbolle med sukker i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mølje! Noen tror det er en fiskerett, men det er rett og slett et slags flatbrød som er dynket i kjøttkraft.
Spises til jul, veldig godt!![]()
Vi også spiser det. eller ikke med sukker iHva spiser dere som "ingen" andre har hørt om?
Her har vi klimper i kjøttsuppa. Det er en slags melbolle med sukker i![]()
Hva er det?Bollemelk er det ikke mange jeg kjenner som vet hva er.. Men det er namnam :-D
Jeg spiser bondesaus, altså vossakorv i hvit saus.. Har per dags dato aldri møtt noen som har smakt det..
Hva er det?
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Også kjent som klæppmelkBollemelk er det ikke mange jeg kjenner som vet hva er.. Men det er namnam :-D
Det er mye det samme som klimper, bare at vi har dem oppi kjøttsuppa, og så har vi løksaus og poteter tilDet er en tykk pannekakerøre som man legger i kokende melk med en skje, og blir da til boller. Serveres med sukker påSøk bollemelk på Google,da får du sett bilder
![]()
Kanskje det er hos oss du har fått det daJeg har smakt detSpiser stort sett Vossakorv med kålrabistappe og smør, men spiste det med hvit saus hos ei venninne da jeg var liten.
Det er en tykk pannekakerøre som man legger i kokende melk med en skje, og blir da til boller. Serveres med sukker påSøk bollemelk på Google,da får du sett bilder
![]()
Også kjent som klæppmelkå det e godt!
![]()