E-40558027
Flørter med forumet
Hei, er det noen der ute som har valgt å ikke vaksinere barna sine eller eventuelt å utsette vaksiner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jeg også skeptisk til å gi min datter mtp alle blødningsforstyrrelsene som er blitt rapportert.Følger barnevaksinasjonsprogrammet. Men ville ikke gitt de eks. coronavaksime.
På bakgrunn av flerfoldige bivirkninger og også store mørketall støtter jeg fullt ut valget ditt om å ikke vaksinere mot corona.Den er jeg også skeptisk til å gi min datter mtp alle blødningsforstyrrelsene som er blitt rapportert.
Kan jeg spørre om du aldri har tvilt på eller stilt noen spørsmål knyttet til det gjeldende barnevaksinasjonsprogrammet? Jeg er nemlig selv tvilende til flere av vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet.Følger barnevaksinasjonsprogrammet. Men ville ikke gitt de eks. coronavaksime.
Har du forskning som viser langtidssvirkningene av barnevaksinene utover 3mnd etter vaksinasjon? Vil gjerne lese!Nei. Det er gode grunner til at vi har vaksinasjonsprogrammet vi har. Og jeg synes også det er hensynsløst ovenfor utsatte barn som av ulike grunner ikke kan ta vaksinen, du vet ikke hvilke barn ungen din møter i bhg, på skole etc etterhvert.
Jeg anbefaler deg å lese deg godt opp på de sykdommene du vurderer å ikke vaksinere barnet ditt for, ikke på diverse fora som fremmer udokumenterte påstander om naturlig immunitet og lignende, men gode faktabaserte sider hvor du får et inntrykk av konsekvensen av sykdommene for ellers friske barn.
Fortell, hva er egoistisk med det?Nei, så egoistisk er jeg ikke.
Dersom det er skadelig å følge barnevaksinasjonsprogrammet er det såpass mange som har fulgt det (heldigvis) at det burde være null problem å finne frem tallene på skadelige bivirkninger. Del gjerne. Men jeg ønsker ikke å bruke tiden min på å dokumentere tryggheten til vaksinene vi bruker i Norge. Du finner gode referanser og linker til aktuelle studier på fhi sine sider.Har du forskning som viser langtidssvirkningene av barnevaksinene utover 3mnd etter vaksinasjon? Vil gjerne lese!
Mhm, enig. Det eneste jeg har motsatt meg er coronavaksinen, men den ble heller ikke tilbudt mitt barn så slapp å ta stilling.Vi utsatte en for eldstemann fordi helsestasjonen anbefalte det, fordi han fikk svineinfluensa-vaksinen da han skulle hatt en annen, og hs ville det skulle være noen uker mellom dem
Men å la være nei, det har aldri falt meg inn. Jeg har ikke så stor tro på eget ego at jeg tror jeg vet bedre enn de som har dette som sin spesialitet. Jeg hører på ekspertene. Og de har utarbeidet et vaksineprogram for barn som er det beste for alle de barna som tåler det. Av hensyn både til mine egne og de som av ulike årsaker ikke kan vaksineres pga helse, så er det en selvfølge for meg å vaksinere dem
Kan jeg spørre hvorfor du motsatte deg coronavaksinen? Hva tenker du er forskjellen på den og barnevaksinene? Jeg er selv ikke for coronavaksinen, men selv synes jeg det er vanskelig å ikke da stille spørsmål ved andre vaksiner også, da jeg ikke kan finne god forskning som viser langtidsvirkningen av vaksinene.Mhm, enig. Det eneste jeg har motsatt meg er coronavaksinen, men den ble heller ikke tilbudt mitt barn så slapp å ta stilling.
Vaksinene som er vaksinasjonsprogrammet er ordentlig testet, det følte jeg ikke coronavaksinen var på barn i 2021 da det var aktuelt. Det er ikke noe holdepunkt i de tingene de sier om de andre vaksinene, mens det derimot er bevist at det hos enkelte kan forekomme blødningsforstyrrelser hos kvinner med corona vaksinen.Kan jeg spørre hvorfor du motsatte deg coronavaksinen? Hva tenker du er forskjellen på den og barnevaksinene? Jeg er selv ikke for coronavaksinen, men selv synes jeg det er vanskelig å ikke da stille spørsmål ved andre vaksiner også, da jeg ikke kan finne god forskning som viser langtidsvirkningen av vaksinene.
Har lest forskningen og mitt problem med denne er at den ikke viser langtidsvirkningene av vaksinene utover 3mnd etter vaksinasjon. I tillegg synes jeg det er skummelt med alle de bivirkningene med uvisst hyppighet grunnet for lite/ingen forskning som man finner på felleskatalogen knyttet til flere av vaksinene.Dersom det er skadelig å følge barnevaksinasjonsprogrammet er det såpass mange som har fulgt det (heldigvis) at det burde være null problem å finne frem tallene på skadelige bivirkninger. Del gjerne. Men jeg ønsker ikke å bruke tiden min på å dokumentere tryggheten til vaksinene vi bruker i Norge. Du finner gode referanser og linker til aktuelle studier på fhi sine sider.
Ordentlig testet, tenker du da på at vi har hatt de i flere år? Forskningen viser dessverre ikke til langtidseffekten eller langtidsbivirkningene ved barnevaksinene, og det er dette jeg ikke synes er betryggende. I mitt hode vil det jo da naturlig være vanskelig å knytte eventuelle bivirkninger og ettervirkninger til vaksinen, nettopp fordi man ikke har testet dette. I tillegg har man, i det jeg har lest, heller ikke sett på forskningen av vaksinerte opp mot en reell placebo-gruppe. De har testet to vaksinerte grupper opp mot hverandre med ulike vaksiner.Vaksinene som er vaksinasjonsprogrammet er ordentlig testet, det følte jeg ikke coronavaksinen var på barn i 2021 da det var aktuelt. Det er ikke noe holdepunkt i de tingene de sier om de andre vaksinene, mens det derimot er bevist at det hos enkelte kan forekomme blødningsforstyrrelser hos kvinner med corona vaksinen.
Handler ikke om eget ego, men jeg er nysgjerrig og kunnskapssøkende av natur. Når jeg ikke kan finne god forskning blir jeg naturlig skeptisk.Vi utsatte en for eldstemann fordi helsestasjonen anbefalte det, fordi han fikk svineinfluensa-vaksinen da han skulle hatt en annen, og hs ville det skulle være noen uker mellom dem
Men å la være nei, det har aldri falt meg inn. Jeg har ikke så stor tro på eget ego at jeg tror jeg vet bedre enn de som har dette som sin spesialitet. Jeg hører på ekspertene. Og de har utarbeidet et vaksineprogram for barn som er det beste for alle de barna som tåler det. Av hensyn både til mine egne og de som av ulike årsaker ikke kan vaksineres pga helse, så er det en selvfølge for meg å vaksinere dem