Utvide familien

He he ja det må du bare gjøre!
Husk at om du tar en ulik test i morra kan den bli negativ hvis den krever høyere hcg nivå for utslag .. Bare sånn hvis den mot formodning skulle bli negativ .... Men gravid er du :-D

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Takk for at du er så optimistisk. Det er moro!!

Hvisker et stille gratulerer jeg og :)

Da er ny test tatt som jeg kjøpte på apoteket og skuffelsen litt stor. Den viste negativ. Tok en billigtest/strimmeltest samtidig og den viste svakt positiv. Mensen er enda ikke kommet, så da får jeg bare vente å se om noe skjer. Man har vel ikke hcg i urinen med mindre man er gravid?

Da er ny test tatt som jeg kjøpte på apoteket og skuffelsen litt stor. Den viste negativ. Tok en billigtest/strimmeltest samtidig og den viste svakt positiv. Mensen er enda ikke kommet, så da får jeg bare vente å se om noe skjer. Man har vel ikke hcg i urinen med mindre man er gravid?

Har testene lik følsomhet for HCG da? Noen tester er jo mer følsomme enn andre... Tipper du om litt vil teste positivt uansett, men at det bare er tidlig :-)

Var det jeg fryktet, derfor advarte jeg deg også. Samme skjedde med meg, eller det vil si jeg fikk positiv hjemmetest men negativ urin prøve hos legen dagen etter!!!!! :p så.. Det er nok bare fordi den testen du tok krever høyere hcg før utslag

Har testene lik følsomhet for HCG da? Noen tester er jo mer følsomme enn andre... Tipper du om litt vil teste positivt uansett, men at det bare er tidlig :)

Det er jeg ikke sikker på. Satser på jeg må gi det litt tid. Kjekt at dere med erfaring på dette kan svare. Har heldigvis ikke sluppet gleden helt løs i tilfelle det ikke stemmer, så avventer hurrarop....Jeg tenker at da prøver vi bare igjen neste gang.

Var det jeg fryktet, derfor advarte jeg deg også. Samme skjedde med meg, eller det vil si jeg fikk positiv hjemmetest men negativ urin prøve hos legen dagen etter!!!!! :p så.. Det er nok bare fordi den testen du tok krever høyere hcg før utslag

Jeg er glad du advarte meg. Takk for det! Derfor går det som det går. Kommer tante rød nå er det kiipt, men bedre lykke neste gang:-)

Tenker på det. Holdt meg edru i går da vi var i bryllupsfest i går med tanke på dette her. Fikk selvfølgelig mange spm om jeg var gravid som jeg måtte avkrefte og bortforklare. Det som er kjekt i dag er at jeg ikke er dårlig da bare ekstremt trøtt.

Fikk i dag vite at ei venninne er gravid. Og hvs jeg også er det har vi termin omtrent samtidig..Det hadde vært kjekt!

I dag da jeg skulle gå på do kom det blod..tenkte forsinket mens, men har følt på litt symtomper så tenkte jeg tar den digitale testen jeg hadde kjøpt i går. Etter spennende venting viste den "Gravid 1-2". Men siden jeg fortsatt blør litt så tenker jeg kanskje at jeg blør spiren ut...Noen mer erfaring?

Det ser ut som blødningen bare fortsetter og fortsetter og at dette er en SA..Synd, men vi får prøve igjen neste gang...

Huff, det var trist å høre! Håper den sitter neste prøveperiode! Har skjønt at det ofte er sånn at man er ekstra fruktbar perioden etter en SA.... Man KAN jo også blø som vanlig TR også under graviditet, så du kan jo evt måle HCG hos legen og sjekke om den går opp eller ned, om du er i tvil.

Huff, det var trist å høre! Håper den sitter neste prøveperiode! Har skjønt at det ofte er sånn at man er ekstra fruktbar perioden etter en SA.... Man KAN jo også blø som vanlig TR også under graviditet, så du kan jo evt måle HCG hos legen og sjekke om den går opp eller ned, om du er i tvil.

Takk for det. Jeg tror det er sa for jeg blør faktisk mer enn når jeg har mensen. Satser på å bli gravid neste gang.

Nå har jeg også snakket med ei jordmor ang. dette. Hun trodde også det var SA. Mente jeg burde gå til legen hvis blødningen varte lenge.
Jeg er optimistisk og gleder meg til blødningen er over og vi kan starte på nytt. Når det er så tidlig som dette ante jeg nesten ikke at jeg var gravid før jeg ikke er gravid igjen. 4uker + 3dager

I dag er blødningen nesten ikke noe igjen av. Skal si det gikk fort. Håper det blir slik at alt er borte tii helga, så kan ejg vente på en ny eggløsning om en ukes tid eller to.

I dag blør jeg ikke. Rart at det gikk så fort. Ringte legekontoret bare for å høre, for følte meg veldig usikker. De sa at jeg måtte bare følge med på hva som skjer ut i neste uke. Hvis jeg forsatt følte meg gravid og test var positiv kunne jeg komme å ta blodprøve. Hun kunne ikke si sikkert at det var SA, og heller ikke si sikkert om jeg fortsatt er gravid. rare tanker som surrer i hodet mitt når alle svar er så diffuse.

Selv tror jeg egentlig det er en SA, men har så mange symptomer enda som ikke gir seg..hormonene er vel lenge i kroppen enda-

Har hatt såå mye migrene de siste ukene, og i dag var det så ille at jeg måtte ta en tabelett. Tok en g. test for å være sikker på at det ikke slo noe ut det. Det var blendahvit, så da tok jeg med god samvittighet. Migrenen forsvant etter tablettene virket og jeg er overlykkelig. Ser frem til neste eggløsning skal sette i gang, da er jeg klar til huming...hehe

Ny uke, nye muligheter. Har heldigvis litt mindre migrene i dag, og håper jeg slipper mer utover uka.
Blir stadig invitert til festligheter, så til fredag er det venninnefest som jeg kan være med på og drikke uten og komme med bortforklaringer. Selvfølgelig hadde det vært kjekkest å hatt en spire i magen, men må prøve å se det positive videre. Jeg kunne ikke gjort noe likevel fra eller til.

Min mann er fast bestemt på at jeg må komme meg til legen denne uka for å sjekke opp i dette helt sikkert. I tillegg har jeg vært helt tom for energi, så jernlageret er vel helt på bunn etter blodtapet...

I dag måtte jeg gå hjem litt før fra jobb. Ca i 13- tiden. Dette hodet mitt er ikke helt bra. Har slitt med MYE migrene etter sa. Må lade batteriene litt før jeg henter våre skjønne små i bhg.
¨Jeg står over legebesøk. Liker ikke gå til legen med mindre jeg må. Tror kroppen har ordnet det den skal nå.

Da satser jeg på at EL er på ca samme tid selv om det ble en SA. Så nå gjør vi jobben vår i senga. Får vi se hva tiden bringer...hihi

Back
Topp