Utvide familien

Da er et nytt lager med billig g. tester bestilt + at jeg har to fra apoteket liggende i backup. Nå må jeg og min mann gjøre jobben godt slik at testene slår ut...ler. Testingen blir vel om 10-14 dager fra nå.

Går jo litt penger i dette her greiene...men moro er det når man kan begynne å tisse på tester, vente, se spennende og tyde en lite strek som kanskje/kanskje ikke er der.

Da er et nytt lager med billig g. tester bestilt + at jeg har to fra apoteket liggende i backup. Nå må jeg og min mann gjøre jobben godt slik at testene slår ut...ler. Testingen blir vel om 10-14 dager fra nå.

Går jo litt penger i dette her greiene...men moro er det når man kan begynne å tisse på tester, vente, se spennende og tyde en lite strek som kanskje/kanskje ikke er der.

Ja, utrolig hvor spennende det er å tisse på de testene. Skjønner godt at folk blir spillegale....jeg blir iallfall testegal i DPO-perioden.... :jokercolor

Ja, utrolig hvor spennende det er å tisse på de testene. Skjønner godt at folk blir spillegale....jeg blir iallfall testegal i DPO-perioden.... :jokercolor

Ler..teste/tissegal. Gleder meg til å våkne neste morgen for å tisse.

Jeg føler det skjer noe der nede, inni magen ... Får innimellom stikkinger og litt vondt i siden. Vet ikke om det er egget som er på vandring eller andre ting. Alt som skjer med kroppen legges merke til nå.

Godt med helg. Avslapping og leketid med våre søte unger. Nå er det tegning rundt kjøkkenbordet.

Ny uke igjen.. Aner ikke om jeg har hatt EL, men tipper det siden mens skulle vært da, men ble sa i stedet. Nå får vi se om vi har fått klaff...Føler det ikke helt på kroppen slik jeg har hatt det på følelsen de andre gangene jeg har vært gravid.
Innen to uker får vi vel svar på det...

I dag er det på jobb uten å levere unger i bhg. Planleggingsdag, så min mann er hjemme med ungene. Uvant å bare skal tenke på seg selv. Det er ikke ofte..

Da er jeg i gang med å tyde alle kroppens tegn igjen...ler. Fikk tidlig symptomer sist graviditet selv om den varte kort..
Foreløpig ikke så mye annet enn hvit-krem aktig utflod(beklager detaljer). Får vi se om jeg lurer meg selv eller om dette er rett...

Nå har jeg hatt en super venninnehelg. Det var kjekt å komme seg litt bort. Holdt meg unna alkohol i tilfelle jeg er gravid, men tror egentlig ikke jeg er det. Liker å være på den sikre siden.
Nå er det utladning på sofaen før køyetid.

I dag har jeg veeldig ømme bryster. Kanskje det er et g. tegn... Tenker å ta en g. test til helga med mindre frøken rød dukker opp før.

Hva skjer a? Ikke har mensen kommet og puppene er kjempeømme enda. Blendahvite g. tester... hmmm
Lurer på om jeg har ømme bryster for mensen skal komme eller for at jeg faktisk har blitt gravid igjen. Skulle ønske man bare fikk svar med en gang, så blir det ikke så vanskelig å forholde seg til det. '
Skal på vinklubb på fredag og fest på lørdag...Tenker å holde meg edru(med mindre tante rød kommer), men tar fortsatt ikke noen sjanse. Litt kiipt da hvis mensen dukker opp på søndag, så kunne jeg egentlig kost meg med noen glass.. jaja...har heldigvis ikke de største bekymringene i verden.

Da var tante rød kommet hit ja. Så det blir ingen junibaby her..
Var på fest i går og jeg drakk alkoholfritt øl og div(latet som jeg drakk), inntil kl 24, etter jeg gikk på toalettet og oppdaget rødt. Da ble det noen noe med alkohol..

Nå som min første mensen endelig har kommet (etter min SA) så er det nok lettere å finne ut når eggløsnigen er. Synes det var helt umulig å vite når den var nå sist, hvis den i det hele tatt var der... Har alltid visst når den kommer ellers..
Jeg setter alle forhåpninger inn at det blir en sommerbaby.

Jeg ser det er noen dager siden jeg har skrevet her. Har gått i ett på jobb og møter etter jobb, så kom influensa i helga. Har lagt hele tiden...Synes litt synd på våre to små som ikke har en fungerende mamma i helga, og det merkes på at det blir litt ekstra krangling mellom dem.. Min mann har vært superflink å ta seg av alt. Funnet på mye gøy med de, så de har kost seg likevel.

Da er det ca en ukes tid til eggløsningen i teorien skal inntreffe. VI får prøve å gjøre en god jobb de neste ukene..hihi. Hadde vært kjekt med en positiv test igjen om noen uker...

Fortsatt influensa her..host og snufs. Heldigvis går det bare en vei, og det er fremover:-)
Enda ei venninne av meg har testet positiv, så det hadde vært kjekt å gå gravid sammen med henne også.

Føler jeg setter meg selv litt under press..

Nå tror jeg EL nærmer seg. Tar ikke EL- tester for jeg blir helt testoman hvis jeg både skal ta det og g. tester.Klaffer det blir jeg superglad, gjør det ikke prøver vi igjen neste mnd.
Jeg kjenner EL på slim/utflod som dannes der nede.. Det har vært et sikkert tegn for meg de andre gangene. Da er ganske rart hvordan floraen forandres der nede gjennom en syklus.
Nå må vi hoppe ekstra høyt i høyet noen dager fremover:-)

I går ble det ingen "kos" i sengen, for jeg er fortsatt influensasyk. Har ikke ork til slikt da, men kiipt hvis det gjør at sjansen går fra oss denne måneden. Ut i fra mine utregninger er El på lørdag, så vi har kanskje noen mulighet enda.

Lurer på EL ikke har kommet. Har ikke følt noen symptomer på den som jeg pleier. Kanskje dette skyldes SA at syklusen blir litt forstyrret. Fikk mensen som jeg pleier, og regnet 14 dager frem. Kjenner det også ofte med mye slimete utflod. Vi får bare ha oss så ofte vi kan så får vi se om vi er heldige. Hvis det ikke klaffer denne måneden, ser det ut som ferieplanene til sommeren går ut. Tur allerede bestilt...

Gratulerer:) Håpe svangerskapet går bærre fint :):)

Takk for det hvis det hadde vært tilfelle, men er ikke gravid enda som jeg vet. Krysser fingerene for at jeg blir det straks.
Ups,sorry, æ skjønne itj koffer æ trudd du e gravid... Æ håpe du blir det så fort som mulig, kanskje du havne på JUli 2014 :)

Back
Topp