Utvide familien

Marifrøken

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg er ei jente på 33 år som er gift med en mann på 37 år. Vi er heldig å ha to flott barn, og ønsker nå å få et barn til. Vi håper at vi er heldig som kan få dette til. Har lenge lurt på om vi er fornøyd med to, men fant ut at vi ønsker å ha tre barn hvis det lar seg gjøre. Det er en spennende fase fremover.
Har nettopp tatt ut hormonspiralen etter mange år, så det kan kanskje ta en tid før noe skjer der.
Hvis ikke vi får flere barn er vi også veldig takknemlig for de to skjønne barna vi har.

Håper alle her inne er heldige å bli foreldre i løpet av 2014. Det er så fantastisk!!

Har noen av dere fått brunrød utflod noen dager etter at mensen har gitt seg? Jeg fikk det i dag. det er vel ca 5 dager siden mensen ga seg, så forstår ikke helt hvorfor det kom i dag...?

Nå tror jeg eggløsning har vært der og min mann har gjort sin jobb, så nå er det å vente og se hva som skjer...

Det er rart med det, men man skulle ønske en fikk svar umiddelbart etter befruktningen...hvis det har skjedd en befruktning da. Synes det er lenge å vente til neste mens med å teste seg. Selv om jeg har gått gravid to ganger før er det minst like spennende denne gangen. Har også er ønske om klaff med en gang selv om det er kanskje å sikte litt høyt..ler.

Det er akkurat som om man kjenner etter på alt på kroppen. Kan det være et symptom eller kan det være noe...Det er bare å ta tiden til hjelp..så får vi se om litt over en uke om det kan være noe.

Nå er ferie neste sommer bestilt sammen med min mann sin slekt. Hadde derfor passet å få en baby på våren slik at jeg og evt en baby kunne vært med..

Rart hvor mange planer man legger som involverer så mye rundt en. Det er vel en uke til testing..husker ikke hvor lenge før man kan ta disse graviditetstestene. Har noen kjøpt noen billige som kan anbefales?

Nå har jeg bestilt g. tester så håper å få dem i posten i løpet av begynnelsen på neste uke. Kan begynne testingen da med mindre frøken rød har lyst å besøk meg først..

Nå er testene kommet i posten, så prøver meg i morgen på en. Tipper det er litt for tidlig å teste, men har 10 stykker å gå på..

Tisset i går på en g. test, men ikke antydning til noe positivt. Tålmodigheten lenge leve. Får prøve igjen i morgen. Godt testene er billige..Tipper det ikke blir positivt denne måneden..

Tisset i går på en g. test, men ikke antydning til noe positivt. Tålmodigheten lenge leve. Får prøve igjen i morgen. Godt testene er billige..Tipper det ikke blir positivt denne måneden..
Er jo ganske tidlig å teste nå 9-10 dpo. Mengden utskillelse av hcg er jo veeeeeeldig forskjellig:-)

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Hvor tid kan man egentlig teste? Er det på selve dagen man skal ha mensen?

Hvor tid kan man egentlig teste? Er det på selve dagen man skal ha mensen?
12 dpo er muligheten for å få positiv test god, men best er jo å holde seg til dagen man egentlig skal ha mensen :)

Appen <3

Jeg venter tante rød på fredag, så får vente til da.
Takk for svar:-)

Har verdens største oppblåst mage i det siste. Enten har jeg bare spist for mye "prompemiddel" eller så må dette være et symptom. Pleier aldri ha så oppblåst mage, spesielt på kveldene..

I dag testet jeg igjen.Har ventet å få mensen i dag, så tenkte det var rett å ta en ny test. Har bare billigtester, så håper de er like trovedrige som andre. Jeg gjorde dette da og min mann lurte på hvordan det gikk. Da hadde jeg allerde lagt den fra meg og sett at det bare var en strek. Jeg viste strimmelen til han, og han sa: her er det jo en strek til, en svak en. Det hadde ikke jeg sett. Betyr svak stek også gravid tro? Jeg må kjøpe en CB- test, tør ikke helt stole på disse...

I dag testet jeg igjen.Har ventet å få mensen i dag, så tenkte det var rett å ta en ny test. Har bare billigtester, så håper de er like trovedrige som andre. Jeg gjorde dette da og min mann lurte på hvordan det gikk. Da hadde jeg allerde lagt den fra meg og sett at det bare var en strek. Jeg viste strimmelen til han, og han sa: her er det jo en strek til, en svak en. Det hadde ikke jeg sett. Betyr svak stek også gravid tro? Jeg må kjøpe en CB- test, tør ikke helt stole på disse...
Du er gravid !!!! :-D

Jeg er vel kanskje det...Må teste en gang til i morgen for å være sikker...

He he ja det må du bare gjøre!
Husk at om du tar en ulik test i morra kan den bli negativ hvis den krever høyere hcg nivå for utslag .. Bare sånn hvis den mot formodning skulle bli negativ .... Men gravid er du :-D

Back
Topp