Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 12 uker på den kontrollenJeg har hatt utvendig. 13+4 og 14+0, men ingen av dem var hardhendt i det hele tatt. Hvor langt var du når du var?
SnikerJeg var å tok utvendig UL forrige uke, men jeg synes legen var så hardhendt.. er det normalt at de presser det apparatet så hardt mot magen? Det er vel ikke farlig? Synes bare det var så ubehagelig..
Det er godt å høre! ja jeg er enig, synes også det er ubehagelig om det hviler en arm eller noe på magen.. Litt overbeskyttende kanskjeJeg synes det var litt ubehagelig ja, 12+5, men nok også fordi jeg er øm i området. Synes nogen ganger det er ubehagelig når vi ligger på sofaen og mannen hviler armen sin nederst på magen.
Dessuten var babyen ikke super sammarbeidsvillig og hun som scannet ville gjerne at den skulle snu seg
Det er ikke farlig heldigvis, babyen ligger godt beskyttet
Åh ja.. det er ikke godt.. det er min første så jeg får litt fort «hetta» eller bekymrer meg så fort noe ubehagelig skjer..Nå sist presset hun god ned. Og ristet godt med den ul tingen for å vekke mini inni der. Lå helt i ro eg syntes d er skikkelig ubehagelig å ha noe mot magen. Eg må snu meg når barna kommer løpende i full fart
Skjønner deg, var slik eg ogÅh ja.. det er ikke godt.. det er min første så jeg får litt fort «hetta» eller bekymrer meg så fort noe ubehagelig skjer..
Jeg har litt chubby mage jeg og, så kanskje det var derforSyns og det er litt småvondt, nå har jeg litt chubby mage da, så p kan hende det var for å se ordentlig, hehe
Tar de alltid utvendig etter uke 12? Har ul 12+5, og er overvektig. Er redd for at fettet på magen skal være i veien...
Ok. blir spennende å se hva gyn bestemmer seg for.Jeg er overvektig og på begge mine TUL ved 12 uker har vært innvendig.