Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jahVi kommer til å bruke emmaljungaen til storesøsterenVeldig fornøyd med den vogna bortsett fra når den skal inn/ut av bil
![]()
Nyfødtsetet fikk vi låne av ei venninne, og det var helt fantastisk! Før det kom i hus måtte vi spise middag på skift, blant annet... Skal definitivt kjøpe et denne gang om vi ikke får låne det!Kom på at vi må nok ha en tripptrappstol til! Og denne gangen blir det med nyfødtsete. Kjøpte ikke det sist, men angret veldig i ettertid!
Nei uff, brann og mistet deres første barn da hun var 2 dager gammel! Hørtes ut som to tøffe opplevelser!Barn nr 4 her men har mistet alt etter dei første 2 i husbrann og har kvittet meg det meste som vi hadde kjøpt til vår yngste som vi mista da ho var 2 dager gammel. Sååå, eg har lyst på en pakke fra Maxi Cosi Stellasprinkelseng, lekegrind og kommode skal egentlig kjøpe brukt og pusse opp
![]()
Barn nr 4 her men har mistet alt etter dei første 2 i husbrann og har kvittet meg det meste som vi hadde kjøpt til vår yngste som vi mista da ho var 2 dager gammel. Sååå, eg har lyst på en pakke fra Maxi Cosi Stellasprinkelseng, lekegrind og kommode skal egentlig kjøpe brukt og pusse opp
![]()
Tuuusen takk!!! Spørs om ikke samboeren vil ha kanin, han liker trefargeDen sengen med giraff tror jeg at jeg kom over i dag, og lagret fordi vi kikker på den (eller den med kanin.. Legger ved begge). Ja.. Jeg er uhøflig at jeg surfer mens jeg snakker i tlf med min mann! HihiVis vedlegget 192956Vis vedlegget 192955
Tuuusen takk!!! Spørs om ikke samboeren vil ha kanin, han liker trefarge![]()
Nei uff, brann og mistet deres første barn da hun var 2 dager gammel! Hørtes ut som to tøffe opplevelser!
Barn nr 4 her men har mistet alt etter dei første 2 i husbrann og har kvittet meg det meste som vi hadde kjøpt til vår yngste som vi mista da ho var 2 dager gammel. Sååå, eg har lyst på en pakke fra Maxi Cosi Stellasprinkelseng, lekegrind og kommode skal egentlig kjøpe brukt og pusse opp
![]()
Seie det ja... Men eg er takknemlig for hva eg har fått tilbake. Forholdet er blitt super sterk og en får en helt annen blikk på livet selvShit, hva dere har vært i gjennom!